اولین کاروان حج عمره لرستان اعزام می‌شود
کد خبر: 4211861
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
۵ اردیبهشت‌ماه؛

اولین کاروان حج عمره لرستان اعزام می‌شود

مدیرکل حج و اوقاف لرستان گفت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

سیدحمید مصطفایی، مدیرکل حج و زیارت لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان لرستان، سید حمید مصطفایی، مدیر کل حج و زیارت لرستان امروز، سوم اردیبهشت‌ماه گفت: اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت‌ماه جاری در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود. 

وی افزود: از اواخر اردیبهشت ماه اعزام زائران حج تمتع آغاز می‌شود و لرستان برای حج تمتع ۸ کاروان با ظرفیت یک‌هزار و ۲۱۰ نفر دارد. 

مدیرکل حج و زیارت لرستان اضافه کرد: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

وی افزود: کاروان‌های تمتع از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

مصطفایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) انجام می‌شود، اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha