پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه برای یادواره بزرگداشت شهیدان رئیسی
کد خبر: 4211048
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه برای یادواره بزرگداشت شهیدان رئیسی

فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه ۲۹ فروردین‌ماه پیامی برای یادواره بزرگداشت شهیدان استکبارستیز اسدالله رئیسی و اسحاق دارا در شهر تخت شهرستان بندر عباس صادر کرد.

سردار علیرضا تنگسیری

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه ۲۹ فروردین‌ماه پیامی برای یادواره بزرگداشت شهیدان استکبارستیز اسدالله رئیسی و اسحاق دارا در شهر تخت بندرعباس صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلوا في سبيل الله أمواتا بل أحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزقون الى مياه

خانواده معزز سرداران شهید والامقام پاسدار اسدالله رئیسی و پاسدار اسحاق دارا

سلام عليكم

درود و رحمت خدا بر پاسدارانی که پرچم پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی را به دوش کشیدند و پیروی از سرور و سالار آزادگان جهان حضرت امام حسین علیه السلام را رسالت خود قرار دادند.

تاریخ به خوبی نشان داده است که زندگی و سرنوشت همه فرزندان راستین حضرت امام خمینی و رهبر معظم جهاد در راه خدا و غلطیدن در خون خود در مقابله با دشمنان اسلام و ایران است. شهادت این شهیدان سرافراز نمونه بارز همین شیوه زندگی و سرنوشت رشک‌برانگیز است که با رفتن خود همه ما را داغدار نمودند.

سردار شهید اسدالله رئیسی به همراه سایر شهیدان والامقامی همچون سردار شهید نادر مهدوی و سردار شهید اسحق دارا در نبردی حماسی و طاقت‌فرسا، دلاورانه و سلحشورانه، جان خود را برای دفاع از کیان مقدس ایران اسلامی تقدیم کردند.

و بدین سان در نبرد مستقیم با ارتش متخاصم و تا بن دندان مصلح آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امروز، ایستادگی و مقاومت بی نظیر این رزمندگان سلحشور برای دفع پشتیبانی ها و حملات با جوانمردانه ارتش مدرن و مجهز رژیم متجاوز آمریکای جنایتکار در خلیج فارس تصویر باشکوهی از اقتدار و الگویی ارزشمند از آزادگی و راد مردی را برای جهانیان به تصویر کشیده است که ثمره آن عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی در تمامی زمینه ها خصوصا افزایش قدرت بازدارندگی دفاعی میهن عزیزمان در مقابل تمامی تهدیدها میباشد.

ان‌شاءالله روحشان قرین رحمت الهی و جایگاهشان در بهشت برین و در جوار وجود مقدس حضرت سید الشهداء الله السلام رفیع باد. 

اینجانب فرا رسیدن شهادت این پاسداران سرافراز سپاه اسلام را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، خانواده‌های بزرگوار این شهیدان والامقام، هم‌رزمان ایشان در نیروی دریایی سپاه و آحاد آزادگان عالم تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان، تداوم و استمرار حرکت در راه این شهدای عزیز را مسئلت می‌نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام
captcha