تنبیه رژیم جعلی اسرائیل موجب غرور ملی شد
کد خبر: 4210717
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:

تنبیه رژیم جعلی اسرائیل موجب غرور ملی شد

مالک رحمتی عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم صهیونیستی را موجب خوشحالی و احساس غرور مردم دانست و گفت: این عملیات چند اثر ماندگار داشت و این اقتداری که به‌واسطه این عملیات به دست توانمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اتفاق افتاد یقیناً قلب امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری را شاد کرده است.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، 27 فروردین‌ماه در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا و پدافند هوایی شمال‌غرب کشور، با تجلیل از اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: عملیات تنبیه رژیم جعلی اسرائیل نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هر زمان اراده کند می‌تواند صحنه معادلات منطقه را تغییر دهد.

وی عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم صهیونیستی را موجب خوشحالی و احساس غرور مردم دانست و افزود: این عملیات چند اثر ماندگار داشت و این اقتداری که به‌واسطه این عملیات به دست توانمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اتفاق افتاد یقیناً قلب امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری را شاد کرده است.

رحمتی ادامه داد: به‌واسطه این عملیات، دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تنبیه متجاوز، جامه عمل پوشید و برای اولین بار بود که بنا به شرایط زمانی و مکانی، جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت به‌طور مستقیم به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی جواب دندان‌شکن بدهد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح کشورمان بود، افزود: جمهوری اسلامی در این عملیات با پهپاد‌ها و موشک‌های خود، کلیدی‌ترین و حساس‌ترین مکان‌های رژیم جعلی همچون پایگاه‌های هوایی را مورد اصابت قرار داد و این رژیم به مرور به ضربات وارده اعتراف خواهد کرد.

وی با اظهار اینکه همه مردم از هر قشری از انجام این عملیات خوشحال هستند و احساس غرور می‌کنند، گفت: کشور‌های منطقه به خصوص محور مقاومت نیز از اجرای این عملیات خوشحال هستند، چراکه جمهوری اسلامی نشان داد اگر اراده بکند می‌تواند صحنه معادلات منطقه را تغییر دهد.

رحمتی تأکید کرد: سرمایه اصلی کشور ما همین اتحاد و انسجامی است که در بزنگاه‌ها و نقاط حساس، دنیا را مات و مبهوت می‌کند و باید این سرمایه را قدر بدانیم.

انتهای پیام
captcha