ستادهای نماز جمعه ورود جدی‌تری به رونمایی و معرفی کتب داشته باشند
کد خبر: 4210659
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

ستادهای نماز جمعه ورود جدی‌تری به رونمایی و معرفی کتب داشته باشند

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز یکی از اقدامات فرهنگی این ستاد را رونمایی از کتاب عنوان کرد و خواستار ورود جدی‌تر ستادهای نماز جمعه به بحث معرفی و رونمایی از کتب شد.

احمد فخارزاده، رئیس ستاد نماز جمعه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، احمد فخارزاده، رئیس ستاد نماز جمعه شیراز امروز، 27 فروردین در نشست خبری رونمایی از کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز با بیان اینکه ستاد نماز جمعه تنها مسئولیت برگزاری آیین نماز جمعه را به عهده ندارد، انجام اقدامات فرهنگی،‌ سیاسی و اجتماعی را از جمله رسالت‌های این ستاد برشمرد.

وی یکی از اقدامات فرهنگی ستاد نماز جمعه را رونمایی از کتاب عنوان کرد و افزود: تاکنون در ستاد نماز جمعه کمتر شاهد رونمایی از کتاب بوده‌ایم اما رونمایی از کتاب جزئی از حیطه فرهنگی ستادهای نماز جمعه است که باید ورود جدی‌تری به این حوزه داشت.

فخارزاده تصریح کرد: ستاد نماز جمعه شیراز با ورود به این عرصه به دنبال فراهم کردن زمینه برای شکوفایی استعدادهای مختلف در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله نویسندگی است که امیدواریم این اقدام در سایر نقاط کشور نیز دنبال شود.

سیدنوید اخلاقی، نویسنده کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی نیز در این نشست گفت: کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی می‌تواند به عنوان یک منبع و مرجع، مورد استفاده و رجوع دانشجویان علوم سیاسی و حقوق به ویژه حقوق اساسی قرار گیرد.

وی افزود: در کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی نیز به تحلیل مکاتب سیاسی و سیاست گریزی و برداشت‌های مختلف از عالم سیاست با نگاه علمی پرداخته شده است.

اخلاقی از منتقدین منصف و اساتید خواست تا این کتاب را نقد کنند و سپس افزود: این کتاب می‌تواند در دانشگاه به عنوان یک منبع و مرجع مورد استفاده دانشجویان رشته علوم سیاسی و حقوق قرار گیرد.

نویسنده کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی، زمان برگزاری رونمایی از این کتاب را روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه جاری در شیراز اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha