نبود اسرائیل یعنی ایجاد امنیت برای تمام جهان
کد خبر: 4210354
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی

نبود اسرائیل یعنی ایجاد امنیت برای تمام جهان

 انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این مرکز در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: جهانیان می‌دانند که ما کشوری جنگ‌طلب نبوده و نیستیم اما در طول پنج دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان ایران همواره مدافع تمامیت ارضی این خاک بوده‌ایم و قدمی از وجب به وجب ایران عقب ننشستیم؛ این بار نیز با استفاده از حق دفاع مشروع خود قدمی در جهت بازدارندگی برداشتیم که با لطف خداوند فتح و ظفر گسترده‌ای را نصیب ایران و اسلام کرده است و زوال این غده سرطانی را تسریع می‌کند که نبود آن یعنی ایجاد امنیت برای تمام جهانیان!
 
انجمن سینمای جوانان ایران ضمن حمایت تمام‌قد از این پاسخ کوبنده و به موقع؛ از نیروهای مسلح ایران اسلامی تشکر و برای آنان همچنان نصرت الهی را طلب می‌کند که «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم».
انتهای پیام
captcha