استقرار بیش از 55 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر
کد خبر: 4209777
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

استقرار بیش از 55 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر

رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر از استقرار بیش از 55 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر خبر داد.

زکات فطریهمجید حسین‌زاده، رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: بیش از 55 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر در شهرستان کاشمر مستقر شده است.

وی ادامه داد: برای جمع‌آوری زکات فطریه مردم شهرستان بیش از 55 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در نظر گرفته شده است که در روز عید سعید فطر در سطح شهر و روستاها مستقر می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر بیان کرد: در سطح شهرستان علاوه بر این ۶۳ پایگاه زکات فطریه و کفارات، بیش از 115 واحد نانوایی مجهز به دستگاه کارت‌خوان هوشمند شده‌اند و مردم می‌توانند زکات فطریه و کفارات خود را نیز از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند پرداخت کنند.

وی افزود: تمامی زکات‌های فطریه و کفارات جمع‌آوری شده با محوریت دبیرخانه شورای زکات شهرستان در همان روستایی که جمع‌آوری شده است بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

حسین‌زاده گفت: مبلغ زکات فطریه به ازای هر نفر ۶۰ هزار تومان، کفاره غیر عمد ۱۵ هزار تومان و کفاره عمد ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است که مردم می‌توانند از طریق پایگاه‌های زکات فطریه و یا دستگاه‌های مستقر در واحدهای نانوایی میزان زکات فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha