حضور 800 دانش‌آموز البرز در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام
کد خبر: 4209444
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

حضور 800 دانش‌آموز البرز در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام

برنامه متمرکز بزرگترین محفل دانش‌آموزی جهان اسلام، در البرز با حضور 800 دانش‌آموز در کانون شهید سبحانی سپاه استان برگزار شد.

محفل انس با قرآن

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: برنامه متمرکز بزرگترین محفل دانش‌آموزی جهان اسلام، در البرز با حضور 800 دانش‌آموز در کانون شهید سبحانی سپاه استان برگزار شد.

وی افزود: این محفل باشکوه قرآنی، امروز با حضور دانش‌آموزان قرآنی استان به‌صورت متمرکز در شهر کرج برگزار شد و شامل جزخوانی قرآن کریم، اجرای تواشیح و قرائت دانش‌آموزان و حفظ‌خوانی حفاظ دانش‌آموز استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: این محفل بزرگ و باشکوه قرآنی همراه با دانش‌آموزان سراسر کشور و جهان اسلام، موجب انس و الفت دانش‌آموزان با قرآن کریم می‌شود.

این مسئول خطاب به دانش‌آموزان گفت: نسبت به حفظ قرآن کریم تا می‌توانید تلاش کنید و برای یادگیری مفاهیم این کتاب آسمانی کوشش داشته باشید چرا که زندگی بر اساس مفاهیم قرآنی زیبایی‌ها و معنویت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه معلمان نیز باید در زمینه آشنایی دانش‌آموزان با قرآن کریم زمینه را فراهم کنند، افزود: ما باید اهمیت قرآن را در بدنه آموزش و پرورش گسترش دهیم و به دانش‌آموزان نیز آموزش بدهیم.

انتهای پیام
captcha