یهودیان صهیونیست برای بشر هیچ جایگاه و حرمتی قائل نیستند
کد خبر: 4208767
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

یهودیان صهیونیست برای بشر هیچ جایگاه و حرمتی قائل نیستند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: این‌ همه کشتار در غزه و فلسطین و جهان اسلام نشان‌دهنده این است که یهودیان صهیونیست برای بشر هیچ جایگاه و حرمتی قائل نیستند اما با این شرایط خود را اولیا الهی و محبوب خداوند می‌دانند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند امروز جمعه ۱۷ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه در  مسجد امام حسین (ع) بیرجند با بیان اینکه براساس آیات قرآن کریم اگر اهل صبر باشید امور بهتر پیش می‌رود، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بود که امیدواریم به برکت مناجات و دعاهای این ماه و شب‌های قدر، زمینه پاکی و عید واقعی ما فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به صفات یهود براساس آیات قرآن کریم ادامه داد: اولین صفت قوم یهود، تحریف حقایق و سرپیچی دستورات خداوند متعال است که به ویژه اینکه سران یهود با جسارت تمام در مقابل پیامبران الهی عصیان و سرپیچی می‌کنند.

حجت‌الاسلام نوفرستی بیان کرد: عهدشکنی از دیگر صفات یهود است که در بسیاری از آیات قرآن کریم تکرار شده که هرگز یهود بر عهد و پیمانش خود پایبند نیست.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه سومین صفت قوم یهود کفر و پشت کردن به آیات قرآن کریم است، تصریح کرد: قتل انبیاء و پیامبران خدا از دیگر صفات یهود است و آنان از اینکه دست آن‌ها به خون انبیاء الهی آلوده شده باکی ندارند و صراحتاً اعلام می‌کنند.

وی افزود: این‌ همه کشتار در غزه و فلسطین و جهان اسلام نشان‌دهنده این است که یهودیان صهیونیست برای بشر هیچ جایگاه و حرمتی قائل نیستند اما با این شرایط خود را اولیا الهی و محبوب خداوند می‌دانند.

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: برای ما درس است که با درخشش انقلاب اسلامی زمینه برای بصیرت مردم در سطح جهان فراهم شده و آینده از آن مسلمین و جهان اسلام خواهد بود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری دو شکست بزرگ را متحمل شدند، گفت: شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی، جریان عملیات طوفان الاقصی بود که قابل جبران برای رژیم صهیونسیتی نیست و لذا صهیونیست‌ها را شکست در دستیابی به اهداف اعلام شده در حمله به غزه دانست.

وی اظهار کرد: امروز جریان فلسطین به عنوان مطالبه جهانی تبدیل شده که این قطعا یکی از پیروزی‌ها برای ملت مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام نوفرستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش در حمله به غزه نرسیده است و با همه ادعاهایی که در طول تاریخ داشتند رو به زوال و نابودی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با محکومیت حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن سرداران سپاه پاسداران افزود: البته رژیم صهیونیستی سیلی این اقدام مذبوحانه خود را خواهند خورد، اما این اقدامات مشکلات آن‌ها را علاج نمی‌کند.

وی با قدردانی از اقدام به موقع نیروهای مسلح و پایان دادن درگیری در راسک و چابهار، گفت: این اقدام تروریستی نشان داد که برخی از جریانات با امریکا و رژیم صهیونیستی همسو هستند تا توجه مردم به غزه و فلسطین را کمرنگ کنند اما قطعاً خون شهیدان برای مردم ما بصیرت ایجاد می‌کند و نیروهای مسلح نیز در مقابل توطئه‌ها با اقدام به موقع و صحنه‌ای، قدرت نظام اسلام را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام نوفرستی در ادامه با بیان اینکه هر عملی که خالصانه و برای خدا باشد قطعاً خدا ما را یاری می‌کند، افزود: یکی از مباحثی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظان مطرح فرمودند کار قابل تحسین دولت سیزدهم است که شبانه‌روزی تلاش می‌شود اما هنوز با توجه به مشکلات و چالش‌های که وجود دارد جای کار می‌طلبد که باید این تلاش‌ها در زندگی مردم ملموس باشد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد: نقش دولت، ستادی و نظارتی است و باید زمینه را برای نقش‌آفرینی اقشار مختلف مردم و نخبگان فراهم کند.

حجت الاسلام نوفرستی به مسئله حجاب در بیانات اخیر رهبر معطم انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان با برنامه‌ریزی حساب شده مسئله و چالش بدحجابی و بی‌حجابی را بر کشور تحمیل کردند.

وی بیان کرد: این شرایط برای مردم ما قابل تحمل و پذیرش نیست چرا که بیش از ۲۳۰ هزار شهید را در نظام اسلامی تقدیم کردیم لذا باید مسئولان و نهادهای متولی در این جهت تلاش کنند و  بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند اما دچار غفلت شدند که بایستی با برنامه حساب شده در این خصوص کار کرده و نقشه‌های دشمنان و ایادی آنان را خنثی کرد.

انتهای پیام
captcha