دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با خانواده شهیدان صالحی روزبهانی و شمسه + عکس و فیلم
کد خبر: 4208472
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با خانواده شهیدان صالحی روزبهانی و شمسه + عکس و فیلم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین اداره کل، دبیر جبهه فرهنگی لرستان و دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، با خانواده شهیدان سیدعباس صالحی روزبهانی و شهید شمسه دیدار کرد.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهیدان صالحی روزبهانی و شمسه + عکس و فیلمبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز در دیدار با خانواده شهید عباس صالحی روزبهانی، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید طریق‌القدس، شهادت را هدیه الهی دانست که نصیب این فرزند لرستان شده است.

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم و شهید روزبهانی در دفاع از حق و مظلومان منطقه به شهادت رسیده‌اند

در این دیدار که با حضور معاونان اداره‌کل و مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد انجام شد، تمثال مبارک شهید روزبهانی تقدیم خانواده شهید شد

شهید صالحی روزبهانی در روز ۱۳ فروردین در حمله هوایی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

همچنین در راستای تکریم خانواده شهدا، خانواده شهید مدافع حرم، شهید حاج ماشاءالله شمسه دیدار کردند که در این دیدار اعظم روانشاد، شهدا را چراغ راه دانستند و گفت: شهدای مدافع حرم، با دفاع از حرم آل‌الله از جان خود مایه گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: شهید شمسه نیز با نثار خون خود، نامی جاوید برای لرستان به ثبت رسانده است.

شهید ماشاءالله شمسه در سال 1346 در بروجرد متولد شد و در سال 64 به عنوان بسیجی به جبهه رفت و تا سال 72 در این مناطق خدمت کرد و بعد از پایان دوران خدمت به اصرار و خواست خود و پیگیری‌های شدید به سوریه رفت و با اصابت تیر تک تیرانداز تکفیری در 94/1/13 به شهادت رسید.

 
انتهای پیام
captcha