حضور گسترده علما و طلاب اهل سنت کشور در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208452
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

حضور گسترده علما و طلاب اهل سنت کشور در راهپیمایی روز قدس

دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در بیانیه‌ای از حضور گسترده علما، روحانیون و طلاب اهل سنت کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، این دبیرخانه در پی حمله تروریستی رژیم صهیونستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه این دبیرخانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»

حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت شماری از رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اسلام ناب محمدی، مومنین را محزون و قلب پاک آنان را جریحه دار ساخت. این حرکت مذبوحانه مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی و گویای استیصال رژیم صهیونیستی در نتیجه شکست نظامی و سیاسی در نوار غزه پس از شش ماه جنگ ظالمانه و نابرابر و نیز تلاش مذبوحانه برای خروج از انزوای سیاسی و بین‌المللی خود در جهان است.

به یقین رژیم نامشروع صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و با توسل به این گونه جنایات ددمنشانه، هرگز از شکست محتوم نجات نخواهد یافت قطعاً این تجاوز آشکار بی پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و در کمال حکمت و درایت، رژیم متجاوز صهیونیستی را از جنایت جدیدخود پشیمان خواهد کرد و انتقام خون‌های پاک سرداران رشید اسلام را خواهد گرفت.

دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای والامقام آسمانی به محضر ملت شریف ایران و نیز بزرگ پرچمدار‌ و پشتیبان جبهه حق حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله و از ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه علما و‌ روحانیون اهل سنت کشور دعوت می نماید تا امسال باشکوه‌تر از همیشه با حضور گسترده و شرکت پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز نمایند.

والسلام علی عبادالله الصالحین
انتهای پیام
captcha