مشارکت بیش از 6 هزار نفر در مسابقه قرآنی بخش حوزوی
کد خبر: 4208232
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۳
مسئول غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در نمایشگاه قرآن:

مشارکت بیش از 6 هزار نفر در مسابقه قرآنی بخش حوزوی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خانی از مشارکت بیش از 6 هزار نفر در مسابقه پیامکی «بهار قرآن» این بخش در نمایشگاه خبر داد.

محمد خانی، مسئول غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی بخش حوزوی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد خانی، مسئول غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شامگاه سه‌شنبه ۱۴ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بخش‌های مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه از جمله واحد اطلاع‌رسانی و خبر با میدان‌داری خبرگزاری حوزه، در این نمایشگاه حضوری پرشور را رقم زده‌اند.

وی از انتشار بیش از۴۵۰ محصول رسانه‌ای اعم از خبر، گزارش، گزارش تصویری، مصاحبه و ... توسط این غرفه خبرداد و افزود: ویژه نامه‌های متعددی از جمله «ضیافت نور» که سیره عملی و توصیه‌های کاربردی علما در مورد ماه مبارک رمضان است و ویژه نامه «حاج شیخ» که در مورد زندگینامه آیت الله حائری یزدی و مربوط به یکصدمین سالگشت بازتاسیس حوزه علمیه قم است در غرفه به نمایش گذاشته شد.

خانی با اشاره به تولید کلیپ از تمام ویژه‌نامه‌های منتشر شده این مرکز، گفت: تلویزیون اینترنتی حوزه در نمایشگاه قرآن روزی ۳ ساعت پخش مستمر داشته و بالغ بر ۳۵ نشست علمی برگزار شده در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن را به صورت برخط پوشش داده است.

مشاور مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، ضمن تقدیر از تمام تلاش‌های صورت گرفته از بسته بودن فضای دکور بخش حوزوی نمایشگاه قرآن انتقاد کرد و گفت: علی‌رغم تمام نقد‌های وارد شده، شخصیت‌های حوزوی و کشوری بسیاری از این مجموعه بازدید کردند.

ادامه مسابقه پیامکی «بهار قرآن» تا پایان ماه رمضان 

مسئول غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با بیان اینکه انتظار داشتیم شخصیت‌های حوزوی و علما بیش از آن چیزی که رقم خورده در این نمایشگاه حضوری پرشور داشته باشند، ابراز کرد: یکی از اتفاقات و نکات مهم و خوب غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی در بخش حوزوی این بود که در طول برگزاری نمایشگاه، مسابقه پیامکی «بهار قرآن» برگزار شد و تاکنون قریب به ۶ هزار نفر در این مسابقه پیامکی که تا پایان ماه مبارک نیز ادامه دارد شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha