توجه به هوش مصنوعی از اتفاقات مثبت نمایشگاه قرآن است
کد خبر: 4208227
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
محسن تقیانی:

توجه به هوش مصنوعی از اتفاقات مثبت نمایشگاه قرآن است

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: امسال در زمینه‌های جدید و مدرنی مثل هوش مصنوعی در نمایشگاه قرآن کریم اتفاقات خوبی افتاده است.

توجه به هوش مصنوعی از اتفاقات مثبت نمایشگاه قرآن است

محسن تقیانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با حضور در غرفه ایکنا در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بیان کرد: امسال نمایشگاه قرآن از لحاظ وسعت نسبت‌ به سال‌های گذشته کوچک‌تر بود اما از نظر کیفیت برگزاری و محتوایی نمایشگاه شاهد ارتقای خیلی خوبی بودیم.

وی ادامه داد: امسال در زمینه‌های جدید و مدرنی مثل هوش مصنوعی در نمایشگاه قرآن کریم اتفاقات خوبی افتاده است؛ همچنین در بخش‌های محتوایی قرآنی در بحث تفسیر و تدبری قرآن هم برای مخاطب کودک و نوجوان و بزرگسال شاهد اتفاقات نوآورانه خیلی خوبی بودیم. امیدوارم این اتفاقات منشأ برنامه‌های مثبتی در طول سال‌های آینده باشد و شاهد شکوفایی فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور باشیم.

تأسیس دارالقرآن سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره برنامه‌های این نهاد در سال جدید بیان کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ در سازمان تأمین اجتماعی اتفاق بسیار مثبتی رخ داد؛ با تأیید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی دارالقرآن سازمان تأمین اجتماعی در ایام عید مبعث تأسیس شد که نویدبخش فعالیت‌های جدید و بسیار بزرگی در سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

 وی ادامه داد: ما به واسطه تأسیس این دارالقرآن در حال طراحی یکسری فعالیت‌های جدید و مبتکرانه فرهنگی در سطح مخاطبانمان هستیم؛ مخاطبین سازمان تأمین اجتماعی بیش‌از ۵۰ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود که بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان در سراسر کشور مخاطب سازمان تأمین اجتماعی هستند. اکنون حدود ۴۵ میلیون نفر را تحت پوشش داریم و بیش‌ از ۴ میلیون بازنشسته داریم، در طراحی‌هایی که برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفتیم فعالیت‌های قرآنی را در رأس برنامه‌ها برای مخاطبین طراحی کردیم.

برگزاری بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن در سازمان تأمین اجتماعی

تقیانی خبر داد: ان‌شاءالله امسال بیست‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در سازمان تأمین اجتماعی برگزار خواهیم کرد. سال گذشته بیش‌از ده‌هزار نفر از مجموعه‌ همکارانمان همراه خانواده در این مسابقات شرکت کردند که اتفاق قابل‌توجهی نسبت‌به سنوات قبلی بود. امسال نیز طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم قطعاً شاهد افزایش تعداد مخاطبین در مسابقات قرآ کریم خواهیم بود که پیش‌بینی می‌شود حداقل ۵۰ درصد نسبت‌ به سال گذشته رشد داشته باشیم.

وی افرود: جشنواره‌هایی را در حوزه‌هایی مثل نماز در سال گذشته برگزار کردیم که امسال هم تکرار خواهد شد. همچنین جشنواره‌های فرهنگی متعددی را با محوریت موضوعات مختلفی مثل قرآن نماز و... تدارک خواهیم دید و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha