شهادت یک لرستانی در حادثه تروریستی دمشق
کد خبر: 4208128
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

شهادت یک لرستانی در حادثه تروریستی دمشق

شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی که در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید، لرستانی و اهل شهرستان بروجرد است.

شهید سید علی (عباس) صالحی روزبهانیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر روز دوشنبه، 13 فروردین‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) هواپیما‌های این رژیم صهیونیستی در جنایتی ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان را به شهادت رساندند.

یکی از شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی که در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید، لرستانی و اهل شهرستان بروجرد است. 

این شهید عزیز در سالروز شهادت ماشاءالله شمسه دیگر شهید مدافع حرم بروجردی در ۱۳ فروررین به شهادت رسید. 

در این رابطه محمد علی‌پور، جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: جزئیات تشییع پیکر شهید صالحی روزبهانی به زودی اعلام می‌شود. وی متأهل بود و به مدت چهار سال بود که به عنوان نیروی رسمی در سپاه قدس خدمت می‌کرد.

انتهای پیام
captcha