برگزاری محفل قرآنی «بهار در بهار» به میزبانی استان کرمانشاه
کد خبر: 4207825
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
با هدف گسترش آموزه‌های قرآن و عترت؛

برگزاری محفل قرآنی «بهار در بهار» به میزبانی استان کرمانشاه

به همت محافل قرآن و عترت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ویژه برنامه فرهنگی «بهار در بهار» با موضوع تلاوت و تفسیر آیات کلام الله مجید، به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری محفل قرآنی «بهار در بهار» به میزبانی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، طرح «بهار در بهار» با موضوع برگزاری محفل تلاوت و تفسیر آیات کلام الله مجید که به همت محافل قرآن و عترت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور در حال برگزاری است، روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

این محفل قرآنی با حضور سیدعلیرضا میرمعینی، دبیر محفل قرآن و عترت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. در این محفل قرآنی ضمن قرائت آیاتی چند از جزء ۲۴ کلام الله مجید و تفسیر این آیات توسط دبیر محفل، آموزه‌های مرتبط با نهج‌البلاغه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) توسط مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود، محفل قرآنی «بهار در بهار» استان کرمانشاه ساعت ۱۵ روز پنجشنبه (۱۶ فروردین) به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، در سالن جلسات برگزار خواهد شد همچنین این محفل قرآنی از طریق فضای مجازی به نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/mahafel-qurani به صورت زنده در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در این برنامه با طرح سؤال مسابقه، جایزه ۳ میلیون ریالی به ۵ نفر از افرادی که تا ساعت ۱۲ روز بعد از اعلام سؤال مسابقه، پاسخ صحیح به سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۰۴۵۰ ارسال کنند، اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha