همه نهادها شعار سال را در سرفصل امور قرار دهند
کد خبر: 4207019
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
امام جمعه مهاباد:

همه نهادها شعار سال را در سرفصل امور قرار دهند

امام جمعه مهاباد گفت: همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی عمل به شعار سال را در سرفصل فعالیت‌های خود قرار دهند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403 ، نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و و بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق منویات ایشان تاکید کرد.

وی بر لزوم اهتمام برای ساماندهی اقتصاد کشور با فصل‌الخطاب قرار دادن رهنمودهای رهبری و سایر دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: جهش تولید تنها با مشارکت مردم امکان‌پذیر است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه در پیرامون ما افراد زیادی هستند، که با بهره گرفتن از سرمایه بسیار ناچیز زمینه را برای اشتغال و تولید فراهم می‌کنند، ادامه داد: بنابراین لازم است این افراد بیشتر دیده شوند و اجازه ندهیم با قرار گرفتن در پیچ و خم ادارات و بانک‌ها از ادامه مسیر دلسرد شوند.

ماموستا امامی با تاکید بر اینکه سرمایه ملی باید در اختیار افرادی قرار گیرد که توانایی و دانش کافی برای اشتغال‌زایی دارند، اضافه کرد: در صورتی که مشکل اشتغال جوانان حل شود، بسیاری از مسائل دیگر اعم از ازدواج، مسکن و ... به خودی خود حل می‌شود.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری سال جدید به نام «رونق تولید و مشارکت مردمی» توسط رهبر معظم انقلاب، تکلیف سنگینی را بر دوش مسئولان به ویژه دست‌اندرکاران نهادهای نظارتی، اقتصادی و بانکی قرار می‌دهد، ‌اظهار داشت: لازمه تحقق شعار سال و مشارکت مردمی در امر رونق تولید نظارت بر سامانه‌های بانکی، مالی و اعتباری است.

امام جمعه مهاباد با اظهار اینکه ارتقای میزان مشارکت مردم در امر تولید معلول امور مختلفی است، ادامه داد: برای اینکه موضوع فوق محقق شود لازم است، نظارت جدی بر نحوه فعالیت سیستم بانکی کشور شکل گیرد.

انتهای پیام
captcha