نمایشگاه قرآن می‌تواند زمینه‌ای برای تحقق آرمان‌های قرآنی نظام باشد
کد خبر: 4205589
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

نمایشگاه قرآن می‌تواند زمینه‌ای برای تحقق آرمان‌های قرآنی نظام باشد

منتخب مردم اصفهان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه قرآن ضرورتی‌ست که همگان به آن اذعان دارند، ابراز امیدواری کرد که چنین رویدادی زمینه‌ای برای تحقق آرمان‌های قرآنی نظام اسلامی باشد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیعباس مقتدایی، منتخب مردم اصفهان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی، ضرورت و نیازی‌ست که همه اقشار جامعه به آن آگاهند، ولی برای اینکه به شکل بهینه انجام شود و بتوانیم همه اقشار، گروه‌ها و اصناف را بیش از پیش با فعالیت‌های قرآنی آشنا کنیم، باید به زمینه‌های پیش و در حین برپایی نمایشگاه بیشتر توجه کنیم.

وی افزود: جامعه فرهیخته ما اکنون حساسیت لازم را به موضوعات قرآنی دارد و این موضوعات متنوع را در دستور کار داشته است. همچنین بخش قابل توجهی از کودکان و نوجوانان با مفاهیم قرآنی آشنا شده‌اند، ولی از یک‌سو وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و از سوی دیگر، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید فعالیت‌های چندبعدی و چندجانبه خود را در این زمینه شدت ببخشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در چنین حالتی‌ست که می‌توانیم فعالیت‌های قرآنی را به منصه ظهور برسانیم و در معرض دید قرار دهیم و از سوی دیگر، قادر خواهیم بود تا جامعه را با رشد صورت‌گرفته در حوزه قرآن آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: این همان ضرورتی‌ست که باید به آن توجه کرد و امیدوارم برپایی نمایشگاه قرآن و عترت بتواند زمینه‌ای برای تحقق آرمان‌های قرآنی نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام
captcha