سی‌وچهارمین مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4204381
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

سی‌وچهارمین مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در گلستان برگزار می‌شود

کارشناس مسئول فرهنگی تربیتی پردیس آیت‌الله خامنه‌ای گرگان از سی‌وچهارمین مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان خبرداد و گفت: فرهنگیان تا روز مسابقه فرصت دارند در مسابقات ثبت‌نام کنند.

سی‌وچهارمین مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در گلستانسیدعلی‌نقی حسینی ایزدی، کارشناس مسئول فرهنگی تربیتی پردیس آیت‌الله خامنه‌ای گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از سی‌وچهارمین مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان خبر داد و گفت: هدف اصلی این جشنواره، تقویت انس و تدبر در قرآن در دانشگاه‌ها بوده که باید قرآن وارد زندگی شود.

کارشناس مسئول فرهنگی تربیتی پردیس آیت‌الله خامنه‌ای گرگان با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات در روز یکشنبه، 20 اسفندماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به‌دلیل تعداد مراکز محدود دانشگاه فرهنگیان در استان گلستان، مرحله شهرستانی و استانی با هم برگزار خواهد شد و افراد تا روز مسابقه فرصت دارند در مسابقات ثبت‌نام کنند.

حسینی ایزدی با تأکید بر اینکه دانشجویان می‌توانند در 2 رشته غیر هم‌بخش در جشنواره شرکت کنند، ادامه داد: این جشنواره در 9 بخش شامل آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری و رسانه‌ای، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآفرینی قرآنی و در قالب 49 رشته برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 دانشجومعلم دختر و بیش از 150 دانشجو معلم پسر در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کردند، تصریح کرد: مسابقات کتبی ساعت 10 صبح و مسابقات شفاهی از ساعت 10:30 شروع می‌شود و محل برگزاری مسابقات برادران در نمازخانه پردیس آیت‌الله خامنه‌ای گرگان و مسابقات خواهران در پردیس امام خمینی(ره) گرگان خواهد بود.

کارشناس مسئول فرهنگی تربیتی پردیس آیت‌الله خامنه‌ای گرگان با بیان اینکه باید سبک زندگی قرآنی را تثبیت و تکثیر کرد، گفت: شرکت‌کنندگان بخش‌های پژوهشی، فناوری و رسانه‌ای، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و بخش نوآفرینی قرآنی دانشجومعلمان پسران  آثار خود را به شماره ۰۹۳۸۱۷۱۲۰۱۷ و دانشجومعلمان دختر آثار خود را به شماره ۰۹۱۱۳۷۰۶۴۹ در ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha