توزیع 1838 سری جهیزیه میان نوعروسان فارس
کد خبر: 4204062
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

توزیع 1838 سری جهیزیه میان نوعروسان فارس

همزمان با هفته احسان و نیکوکار و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، آیین توزیع یک هزار و 838 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در قالب برنامه «احسان مهدوی» در شیراز برگزار شد.

توزیع جهیزیه، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با هفته احسان و نیکوکار و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، آیین توزیع یک هزار و 838 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در قالب برنامه «احسان مهدوی» امروز، 17 اسفندماه در محل صبحگاه مرکز آموزش نزاجا در شیراز برگزار شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در حاشیه این مراسم گفت: امروز پنجمین مرحله توزیع سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری برگزار شده است که همگی اقلام آن از شرکت‌های معتبر ایرانی تهیه شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مرحله یک هزار و 838 سری جهیزیه با اعتبار 64 میلیارد تومان توزیع می‌شود، گفت: این اقلام شامل کالاهای اساسی مثل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد فارس اظهار کرد: تاکنون و در سال جاری بیش از 5 هزار و 300 سری جهیزیه با اعتبار حدود 200 میلیارد تومان در استان توزیع شده است که 40 میلیارد آن از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است.

موصلی با بیان ایکه تلاش می‌کنیم تا در سال آینده 6 هزار سری جهیزیه را توزیع کنیم، گفت: در پنجمین مرحله اهدای جهیزیه، حمل و نقل و توزیع کالاها توسط ارتش انجام می‌شود.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: ارتش به ویژه نیروی زمینی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد منعقد کرده است که در این مسیر تمام امکانات خود را به کار می‌بریم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس هم در این مراسم، اخلاص در عمل را گره‌گشای بسیاری از مشکلات دانست و ادامه داد: یکی از مشکلاتی که مانع ازدواج جوانان شده است، تامین جهیزیه و حداقل‌های تشکیل یک زندگی است.

وی اظهار کرد: امروز با مشارکت ارتش و کمیته امداد، گامی در جهت ترویج ازدواج و جوانی جمعیت و در نهایت فرزندآوری که از اهداف کلان کشور به‌شمار می‌رود، برداشته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha