نتایج آرای انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه گیلان اعلام شد
کد خبر: 4203015
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

نتایج آرای انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه گیلان اعلام شد

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: نتایج رسمی و نهایی سه حوزه انتخابیه «رودسر و املش»، «رشت و خمام» و «آستانه اشرفیه» مشخص و اعلام شد.

جواد شفیعی‌ثابت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، جواد شفیعی‌ثابت، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان امروز، 12 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج آرای انتخابات مجلس سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه اشرفیه اظهار کرد: تاکنون نتایج آرا منتخب مردم سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه اشرفیه مشخص شده است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: در حوزه انتخابیه «رودسر و املش» محمدعلی جانی شوکی با ۱۸هزار و ۵۸۷ رأی به‌عنوان منتخب مردم انتخاب شد، در حوزه انتخابیه «رشت و خمام» که به‌صورت تمام الکترونیک برگزار شد، «جبار کوچکی‌نژاد» با ۴۵هزار و ۶۱۴ رأی، مهدی فلاح با ۳۴هزار و ۶۸۲ رای و «محمدرضا احمدی سنگری» با ۳۲هزار و ۲۷۳ رای حائز اکثریت آرا و منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شدند؛ در حوزه انتخابیه «آستانه اشرفیه» ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷هزار و ۴۹۰ رأی به‌عنوان فرد منتخب مردم تعیین شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: نتایج سایر حوزه‌های انتخابیه گیلان نیز به‌زودی توسط فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه پس تأیید و توافق با هیئت‌های نظارت شهرستان اعلام خواهد شد.

وی گفت: نتیجه نهایی انتخابات خبرگان رهبری نیز توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه رشت پس تجمیع ۴۶ صورتجلسه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha