حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، ناامیدی دشمن را به همراه دارد
کد خبر: 4202874
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
امام جمعه گرگان:

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، ناامیدی دشمن را به همراه دارد

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن به خصوص در دوران انتخابات گفت: افرادی که به کشور علاقه دارند پای صندوق‌های رأی بروند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 11 اسفندماه که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از معانی انتظار، امید به آینده است، گفت: طبق آیات قرآن انسان باید همواره به آینده امیدوار بوده و آسایش‌ و راحتی به‌دنبال سختی‌ها می‌آیند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه در دنیا 4 انقلاب صنعتی وجود دارد، ادامه داد: اکنون در انقلاب صنعتی چهارم هستیم که دوران بسیار عجیبی بوده و تحولات گوناگونی رخ داده و ایران در میان همه کشورهای اسلامی در این انقلاب صنعتی چهارم مراتب خیلی خوبی پیدا کرده است.

آیت‌الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه برخی‌ها تغییرات و پیشرفت ایران را نمی‌بینند، تصریح کرد: ایران در بین کشورهای اسلامی در هوش مصنوعی رتبه اول، در چاپ سه بعدی رتبه دوم، در رباتیک رتبه دوم و اینترنت اشیا رتبه چهارم را کسب کرده است.

وی پیشرفت ایران را در بین کشورهای اسلامی قابل قبول دانست و افزود: با وجود این پیشرفت‌ها باید به آینده کشور امیدوار باشیم تا مشکلات حل شوند، اگرچه همواره عده‌ای به دنبال مأیوس کردن مردم هستند، اما با وجود مشکلات نباید تنها منفی‌ها را ببینیم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه موقعیت منطقه‌ای ایران در مقایسه با گذشته بسیار تغییر کرده و از کشورهای مؤثر در منطقه محسوب می‌شود، اظهار کرد: ایران در زمینه‌های دیگری هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و نباید به جامعه یأس و ناامیدی تزریق کنیم و این به نفع جامعه و کشور نیست.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن به خصوص در دوران انتخابات از طریق ۵٠٠ شبکه علیه این کشور، افزود: افرادی که به کشور علاقه دارند با وجود زاویه داشتن با انقلاب نیز به پای صندوق‌های رأی بروند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

وی با بیان اینکه برای رأی دادن، از من سؤال نکنید، گفت: من رأی خود را به کسی نخواهم گفت و باید خودتان تشخیص دهید و با رأی خود انتخابات با شکوهی را به تصویر بکشید.

انتهای پیام
captcha