دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است
کد خبر: 4201572
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶
استاندار قم:

دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است

سیدمحمد آقامیری مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: باید با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات 11 اسفندماه به وظیفه‌ای که در خصوص جهاد تبیین داریم، عمل کنیم.

سید محمد آقامیری، استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در آیین یادواره شهیدان محله تولید داروی قم که شب گذشته، چهارم اسفندماه در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، پیروی نکردن مردم از رهبری و پایبند نبودن آنان به ارزش‌های انقلاب اسلامی را از خواسته‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز رهبر معظم انقلاب امر کردند به اینکه ما باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.
 
وی افزود: شرکت در انتخابات، گوش دادن به حرف، ولی فقیه و اعلام پشتیبانی از نظام اسلامی است. وقتی ما از نظام حمایت کنیم، یک مشت و سیلی محکمی را به دشمن زدیم و انتقام سختی گرفته‌ایم.
 
استاندار قم با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه بیان کرد: شهیدان به ما گفتند حضرت امام(ره) را تنها نگذارید، ما نیز باید با شرکت در انتخابات این کار را انجام دهیم.
 
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب آرمان‌های حضرت امام(ره) را دنبال می‌کنند، اضافه کرد: آرمان‌های امام(ره) همین چیز‌هایی است که امروز داریم می‌بینیم و باید این آرمان‌ها را حفظ کنیم؛ اگر ما با هر سلیقه‌ای رأی خود را به صندوق بیاندازیم، این اقدام به‌مثابه انگشت کردن در چشم دشمن است. ما امروز نه تنها برای حضور در انتخابات تکلیف داریم، بلکه یک وظیفه اضافی هم داریم و آن جهاد تبیین است؛ اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی در روز 11 اسفندماه باید برای همگان تبیین شود.
 
آقامیری با بیان اینکه باید ارزش این رأی‌هایی که به صندوق انداخته می‌شود را بدانیم، گفت: رأی مردم اگر اثر نداشت، دشمن این همه برای رأی ندادن تبلیغ نمی‌کرد؛ رأی مردم اگر بی‌فایده بود، دشمنان برای حضور در پای صندوق‌ها دغدغه‌ای نداشتند. مردم ما پشت سر رهبرشان ایستاده‌اند و چون ایشان برای حضور در انتخابات امر فرمودند، ما هم در روز 11 اسفندماه در ابتدای صبح و در نخستین لحظه‌های رأی‌گیری پای صندوق رأی خواهیم رفت.
 
استاندار قم همچنین با بیان اینکه با حضور در پای صندوق‌ها چند هدف را پی‌گیری خواهیم کرد، افزود: به یاری خدا در ادامه همان سیلی که مردم شریف قم در ۲۲ بهمن به صورت دشمن زدند، سیلی دوم را نیز روز 11 اسفندماه خواهند زد.
 
وی ایجاد یأس و ناامیدی در دشمن را دومین هدف از حضور در پای صندوق‌های رأی دانست و گفت: اکنون آمریکا و ایادی آن و به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی دشمن ملت ایران هستند. این رژیم آرزو دارد ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کند، اما به خوبی می‌داند که ملت ما پای نظام‌شان ایستاده‌اند. رهبر معظم انقلاب زمان حیات رژیم صهیونیستی را مشخص کردند، البته بعد نیز فرمودند ما ۲۵ سال به این رژیم فرصت دادیم، اما برای سقوط خیلی عجله دارند.
 
آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دشمنان یک روزی به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های جهانی بودند، اما امروز خودشان در حالت انزوا به سر می‌برند. رژیم صهیونیستی قطعاً به سقوط نزدیک است و در شرایط فعلی، هم در داخل و هم از سوی سازمان‌های بین‌المللی منزوی شده است.
 
استاندار قم افزود: رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم غزه را سلاخی می‌کند و هیچ سازمانی نیز آن را محکوم نمی‌کند، سازمان‌های بین‌المللی وقتی اعتبار دارند که فقط حرف آمریکا را بزنند. خون شهیدان غزه، رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک می‌کند و ما به این واقعیت یقین داریم؛ رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن است و ما نباید کاری که باعث خوشحالی این رژیم می‌شود را انجام دهیم.
 
وی با بیان اینکه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی جان مردم ارزش ندارد، اضافه کرد: مردم ایران 11 اسفندماه با حضور خود، ماهیت پلید استکبار را به جهانیان ثابت خواهند کرد. در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیش از ۶۰۰ خبرنگار خارجی حضور مردم را مخابره کردند، بعد از ۴۵ سال، مردم همچنان حامی این انقلاب هستند، در جهان هیچ انقلابی را مانند انقلاب اسلامی نداریم.
 
استاندار قم همچنین وضعیت یمن و کشور‌های حوزه خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و با ذکر این نکته که ما یقین داریم که انقلاب اسلامی صادر شده است، بیان کرد: روزگاری اگر ایران قصد انجام کاری را داشت، باید از ارباب خود اجازه می‌گرفت، ولی امروز هر اتفاقی که در دنیا می‌گذرد باید نظر این کشور را هم بگیرند.
 
وی اظهار کرد: اگر نظر ایران پشت اقدام‌های بین‌المللی نباشد، به‌طور حتم محکوم به شکست است؛ این اقتدار ملت ایران و جمهوری اسلامی است که برگرفته از خون پاک بیش از ۳۰۰ هزار شهیدی است که در راه اسلام تقدیم شده‌ است. همه شهیدان برای ما شاخص هستند؛ کوچه‌های خود را به نام شهیدان مزین کرده‌ایم که فراموش نکنیم چه کسانی رفتند تا ما بمانیم.
انتهای پیام
captcha