تریبون آزاد در ایام انتخابات برگزار می‌شود
کد خبر: 4201241
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
معاون سیاسی استانداری ایلام:

تریبون آزاد در ایام انتخابات برگزار می‌شود

محمدسبحان حسنی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها در حال برگزاری است، گفت: مجوز برگزاری تریبون آزاد از دولت گرفته شده تا جوانان و مردم مباحث را مطرح کنند.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، امروز، دوم اسفندماه در نشست گفت و شنود با جوانان اظهار کرد: آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در بحث جوانان است، حفظ روحیه پرسش‌گری و مطالبه گری و ایجاد این فضا برای جوان است تا بتوانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه‌ها موثر واقع بشوند و مطالبات به حقی را که در این حوزه‌ها وجود دارد، هم به گوش مسئولان برسانند و هم خودشان با توجه به پتانسیل و انرژی که در اختیار دارند، بتوانند در بخش‌های مختلف مؤثر واقع شوند. 

وی با بیان اینکه طبیعتاً نگاه دولت با توجه به رویکردهایی که به صورت عملیاتی داشته است یک نگاه نو نسبت به جوانان عزیز است که نمونه‌ای از آن همین گفت و شنود جوانان با مدیران است، افزود: از ویژگی‌های این رویکرد این است که جوانان هم شناختی از وظایف آن دستگاه‌ها پیدا کردند و هم مطالبات و پیشنهاداتی که دارند را مطرح می‌کنند. همچنین از دستگاه‌ها خواسته شده تا گزارشی از این نشست‌ها در اختیار استانداری قرار گیرد تا علاوه بر تجزیه و تحلیل مباحث، هر جایی که نیاز به استفاده و بهره‌برداری از این راهکارها و پیشنهادات بود، بتوانیم اینها را به طور عملیاتی در حوزه‌های مختلف مدیریتی قرار دهیم.

معاون استاندار ایلام با اشاره به قانون جوانی جمعیت، تصریح کرد: جوان ماندن جمعیت برای کشور حیاتی است که به صورت عملی و عملیاتی مشوق‌هایی در این حوزه در نظر گرفته شده است که از جمله آنان تسهیلات فرزندآوری و تسهیلات ازدواج است که در حال پیگیری هستیم.

حسنی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها در حال برگزاری است، گفت: مجوز برگزاری تریبون آزاد از دولت گرفته شده تا جوانان و مردم مباحث را مطرح کنند، همچنین بحث مناظره‌های انتخاباتی در بین نامزدهای نمایندگی مجلس را داریم که برای اولین بار دولت این فضا را به وجود آورده تا در انتخاب اصلح، این ظرفیت در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha