بانوی یزدی رتبه برتر جشنواره «شهید پیشرفت» را کسب کرد
کد خبر: 4200846
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

بانوی یزدی رتبه برتر جشنواره «شهید پیشرفت» را کسب کرد

بی‌بی فاطمه‌ حقیرالسادات، بانوی یزدی و دبیرعلمی کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در دومین دوره‌ جشنواره‌ «شهید پیشرفت»، موفق به کسب رتبه‌ نخست این جشنواره شد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات، بانوی موفق یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، دومین دوره‌ جشنواره‌ ملی «شهید پیشرفت» یادمان شهید حسن طهرانی‌مقدم، از شهدای بزرگ راه پیشرفت، 30 بهمن‌ماه در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

در این جشنواره رتبه‌ اول در محور «افراد موثر در حوزه‌ی انقلاب اسلامی» و با هدف تجلیل از برگزیدگان و نخبگان علمی کشور در سطح خانواده‌های شاهد و ایثارگر، به بی‌بی فاطمه‌ حقیرالسادات، مخترع و دبیرعلمی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که متولد یزد و از اولین بانوان فارغ‌التحصیل دکتری در رشته‌ی نانوبیوتکنولوژی در سطح کشور است، اختصاص یافت.

یادآور می‌شود دومین جشنواره ملی «شهید پیشرفت»، در محورهای مختلف؛ علم و فناوری، كارآفرينی، اقتصاد، استارتاپ، حوزه و دانشگاه، برگزار شد و برگزيدگان آن از استان‌های مختلف به جشنواره ملی راه يافته و در نهایت، رتبه‌های اول تا سوم، تنديس و هدايای نقدی جشنواره را از آن خود کردند.

دبیرخانه جشنواره‌ ملی «شهید پیشرفت» درنظر دارد، برای آشنایی بیش‌تر نسل جوان با شهدای راه پیشرفت، هر سال را به یکی از این شهدای پرافتخار اختصاص دهد و اولین دوره‌ آن، سال گذشته با یادمانی از شهید محسن فخری‌زاده برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha