مدیران زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند
کد خبر: 4200835
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

مدیران زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌شمالی با تاکید بر اینکه برپایی انتخابات سبب تقویت نظام دینی و اسلامی است، گفت: حضور پرشور در انتخابات بی تردید موجب تقویت نظام اسلامی می‌شود بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید زمینه مشارکت حداکثری را در رویداد سیاسی ۱۱ اسفند فراهم کنند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری،نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌شمالی امروز ۳۰ بهمن در شورای اداری استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان‌ها همواره با گذشتن از جان و مال در جهت حفظ دین و ناموس خود تلاش می‌کنند، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی قبل از انقلاب هزینه‌های بسیاری داده شکنجه‌های روحی و روانی فراوانی را تحمل کردند تا نظام غیردینی را ساقط کرده و نظام اسلامی و دینی را جایگزین آن کنند.
 
وی با بیان اینکه این مردم فتنه‌های داخلی و خارجی فراوانی را از سر گذرانند تا با نظام استکباری مقابله کنند، افزود: ۴۵ سال است که مردم برای استقرار نظام دینی تلاش کرده و خون‌های بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
 
نوری با اشاره به لزوم تقویت جمهوری اسلامی و خنثی‌سازی هر گونه از توطئه‌های دشمنان، افزود: مسئولان در تقویت نظام دینی بسیار تاثیرگذار هستند زیرا عملکرد آنان در ایجاد رضایت و نارضایتی مردم حائز اهمیت است، بنابراین مدیران در انجام وظایف خود  باید بسیار مراقب باشند و همواره خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها را در اولویت قرار دهند.
 
امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه برپایی انتخابات سبب تقویت نظام دینی و اسلامی است، گفت: حضور پرشور در انتخابات بی تردید موجب تقویت نظام اسلامی می‌شود بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید زمینه مشارکت حداکثری را در رویداد سیاسی ۱۱ اسفند فراهم کنند.
 
نوری یادآورشد: با حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه مردمی این نظام نشان داده می‌شود و جمهوری اسلامی قدرت چانه زنی بالایی در مجامع بین المللی خواهد داشت.
 
حسن ناهیدی، رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: تاکنون صلاحیت ۱۰۹ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در خراسان‌شمالی تایید شده است و ۹۲۶ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی ثابت و سیار در یک‌هزار و ۵۷۹ نقطه استان برای دریافت آرای مردم پیش بینی شده است.
 
وی در خصوص تعداد شعب اخذ رای به تفکیک شهرستان‌ها، گفت: در حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد ۱۲۰ شعبه اخذ رای، در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان ۵۹۴ شعبه اخذ رای و در حوزه انتخابیه شیروان ۱۵۷ شعبه و در قوچان و فاروج نیز ۵۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
 
محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه شامل ۹۰۰ پروژه افتتاح و ۱۰۰ پروژه کلنگ زنی در راستای توسعه زیرساخت‌های استان انجام شد، اظهار کرد: علاج بخشی سد بیدواز در دولت سیزدهم با اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد و سد گلمندره با ۶۰۰ میلیارد اعتبار از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان، آماده آبگیری شد.

وی افزایش ضریب نفوذ صد‌‌‌‌درصدی بهره مندی از گاز، بهره‌مندی تمام استان از اینترنت پرسرعت و بستر فیبر نوری تا چند ماه آینده، افزایش ساخت فضاهای آموزشی، راه اندازی واحدهای تولیدی و شهرک صنعتی، توفیق در ارتقای شاخص‌های آسفالت راه روستایی را از دیگر اقدامات موثر در استان برشمرد.

‌حسین نژاد با اشاره به اعزام شش هزار نفر از استان به اردوی راهیان نور ، افزود: این تعداد بیش از مدت مشابه سال قبل است و این روند با قدرت تا پایان امسال ادامه پیدا می‌کند.
 

 

انتهای پیام
captcha