187 گواهینامه حفظ و مفاهیم قرآن در آذر و دی ۱۴۰۲ صادر شد
کد خبر: 4200458
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
از سوی مؤسسه کشوری مهد قرآن

187 گواهینامه حفظ و مفاهیم قرآن در آذر و دی ۱۴۰۲ صادر شد

‌طی دو ماه آذر و دی سال جاری و با برگزاری آزمون‌های ارزیابی در شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور، تعداد 187 گواهینامه حفظ و مفاهیم قرآن صادر شده است.

187 گواهینامه حفظ و مفاهیم قرآن در ماه‌های آذر و دی صادر شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن کریم، با برگزاری آزمون‌های ارزیابی حافظان عضو شعب و کانون‌های مؤسسه مهد قرآن در آذر و دی ماه  سال جاری تعداد ۱۸۷ گواهینامه حفظ و مفاهیم قرآن در اجزاء مختلف از سوی معاونت آموزش این مؤسسه صادر شده است.

بر این اساس حافظان مهد قرآن استان‌های تهران(کانون الزهرا)، مازندران(نکاء)، خراسان رضوی(کاشمر)، خوزستان(شوش)، همدان (نهاوند)، سمنان (مهدی‌شهر) پس از اتمام دوره‌های آموزشی با اخذ امتیاز آزمون و قبولی در دوره‌ها موفق به دریافت گواهینامه حفظ با امضاء حجت‌الاسلام والمسلمین فومنی، مؤسس و رئیس هیئت امناء و شهریار پرهیزکار؛ رئیس هیئت علمی مؤسسه کشوری مهد قرآن شده‌اند.

بنا به اعلام مؤسسه کشوری مهد قرآن کریم عموم علاقه‌مندان در تمامی مقاطع سنی و تحصیلی برای شرکت در کلاس‌های عمومی و تخصصی حفظ و مفاهیم قرآن کریم می‌توانند به شعب و کانون‌های مهد قرآن در سراسر کشور مراجعه کنند و به این منظور شماره تماس شعب و کانون مؤسسه مهد قرآن در استان‌ها و شهرستان‌ها در سایت مؤسسه مهد قرآن به نشانی www.ayeh.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha