خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات مردم هستند
کد خبر: 4200401
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات مردم هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، کمک به اقشار آسیب پذیر را وظیفه همگانی دانست و گفت: خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان امروز، ۲۸ بهمن در آیین اهدای  جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کردستان گفت: افراد خیر و نیکوکار وقتی خانواده‌ای را از فقر و نداری نجات می‌دهند با رفع نیاز آنان در بخش‌های مختلف، سعادت دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند که دولت به تنهایی از عهده رفع آن بر نمی‌آید، هرچند تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می‌گیرد اما در این راستا نیازمند کمک خیرین و نهادهای حمایتی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه انفاق و انجام کار خیر برای خشنودی خلق و رسیدن به رضای الهی است، بیان کرد: خداوند بزرگ انسان را به‌گونه‌‌اى آفریده که بتواند خیر و شر را از هم تشخیص دهد و راه نیک را در پیش بگیرد‌.

وی کمک به اقشار آسیب‌پذیر را وظیفه همگانی دانست و گفت: خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

رشیدی‌پور افزود: سازمان‌های متولی خدمات‌دهنده مانند بهزیستی و کمیته امداد گرچه نهایت تلاش خود را برای کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند، اما تا خیرین و مردم پای کار نباشند تحولی در این راستا رخ نخواهد داد، بنابراین نیازمند حضور مستمر خیرین هستیم.

وی با اشاره به اینکه خیرین محلی برای تأمین جهیزیه زوجین نیازمند و محرومان در استان کردستان پای کار بیایند، گفت: با برگزاری انتخابات پیشرو، در مجموع جمهوری اسلامی ۴۰ انتخابات در کشور برگزار کرده است و با توجه به اینکه دشمن با تمام توان می‌خواهد که مردم درپای صندوق‌های رأی حاضر نشوند اما مردم ما همانند همه عرصه‌ها این بار نیز با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور پیدا کرده و دشمن را ناکام می‌گذارند.

یادآور می‌شود؛ پویش «وصال یار» با هدف تأمین کمک جهیزیه و ازدواج آسان مددجویان بهزیستی از تاریخ ۱۳ دی لغایت ششم اسفندماه سال جاری در استان کردستان، همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha