ضرورت مردمی شدن مسابقات قرآن دانش‌آموزی
کد خبر: 4200374
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
فرشید قاسمی مطرح کرد:

ضرورت مردمی شدن مسابقات قرآن دانش‌آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برگزاری مسابقات قرآن باید بیش از پیش مردمی شود و زمینه حضور پررنگ اولیا در فرآیند برگزاری این مسابقات فراهم شود.

نشست هماهنگی مسابقات قرآن دانش آموزی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 28 بهمن در نشست توجیهی عوامل برگزاری مرحله چهارده‌گانه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن باید بیش از پیش مردمی شود و زمینه حضور پررنگ اولیا در فرآیند برگزاری این مسابقات فراهم شود.

وی افزود: کار در حوزه قرآن فراتر از وظایف اداری است لذا نمی‌توان تنها در چارچوب کار اداری این رویداد معنوی را مدیریت کرد.

قاسمی تصریح کرد: در مسابقات قرآن باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم را به سمت فعالیت‌های قرآنی سوق دهیم و دانش‌آموزان با اشتیاق در این رویداد معنوی حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: قرآن قلب تپنده آموزش و پرورش است بنابراین کار در حیطه قرآنی مایه خیر و برکت در سایر بخش‌ها نیز می‌شود.

بنا بر این گزارش، شهرستان‌ها و مناطق اقلید، ارسنجان، اشکنان، فیروزآباد، بالاده، قیر و کارزین، ناحیه یک شیراز، لارستان خرامه، سرچهان، سروستان، داراب، ممسنی و سپیدان میزبان مسابقات قرآن دانش‌آموزی مرحله چهارده گانه هستند.

یادآور می‌شود، این مرحله از مسابقات استانی که بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی درسطح کشور است از ۲۵ فروردین آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha