تمدن نوین اسلامی حاصل یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4199308
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی گلستان:

تمدن نوین اسلامی حاصل یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام سائری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای 8 سال دفاع مقدس، گفت: تمدن نوین اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که تمدن پوشالی غرب را تهدید کرده و هیمنه آن را در هم شکست.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سائری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سائری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان گلستان امروز، 22 بهمن ماه در جمع مردم شریف شهرستان گمیشان، گفت: حضور حماسه آفرین ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشان از آن دارد که مردم همواره پای آرمان‎‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: تمدن نوین اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که تمدن پوشالی غرب را تهدید کرده و هیمنه آن را درهم شکست.

حجت‌الاسلام سائری با بیان اینکه ما انقلاب کردیم تا دست غارتگران را از منابع ملی کشورمان قطع کنیم، ادامه داد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی جهان را از دوقطبی غرب و شرق تغییر داد و قطب دیگری به‎‌نام اسلام در جهان امروز شکل گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از گذشته تا به امروز، گفت: جمهوری اسلامی در حوزه پزشکی مانند نانو، دارو، ایمپلنت چشمی، ساخت دریچه قلب و... و در حوزه نظامی نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم به گونه‌ای که ابرقدرت‌هایی چون روسیه خریدار پهبادهای ایرانی هستند.

انتهای پیام
captcha