راهیابی بیش از ۵۰ حافظ قرآن به مرحله دوم مسابقات در استان مرکزی
کد خبر: 4198690
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

راهیابی بیش از ۵۰ حافظ قرآن به مرحله دوم مسابقات در استان مرکزی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از برگزاری آزمون حفظ قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه ویژه بانوان طلبه در استان خبر داد.

آزمون حفظ و نهج البلاغه در حوزه علمیه خواهران مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، فاطمه امانی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، اظهار کرد: در راستای مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور آزمون سراسری حفظ قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، به منظور تشویق طلاب به حفظ قرآن، با در نظرگرفتن مزایا و امتیازات ویژه در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در حال برگزاری است .

امانی افزود: یکی از مزایای برگزیده شدن در مسابقات بهره‌مندی از شهریه رهبر انقلاب است که با برنامه‌ریزی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در حال انجام است. حداقل میزان محفوظات ۵ جزء از قرآن و یا یک ششم از نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت پراکنده یا پیوسته بوده است.

وی افزود: در استان مرکزی ۸۵ نفر جهت شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۸ نفر در آزمون کتبی مرحله اول، حد نصاب نمره را کسب کرده و به مرحله بعد راه پیدا کردند و آزمون شفاهی این افراد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha