برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «میاندار» تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4198571
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
در کرمانشاه

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «میاندار» تجلیل می‌شوند

ویژه‌برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «میاندار» با عنوان «رندان قلندر» از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: ویژه‌برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «میاندار» با عنوان «رندان قلندر» از سوی این اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور محمد طالبی، راوی کتاب فرمانده بسیجی  و احمد مصطفایی، نویسنده کتاب، امروز، ۱۸ بهمن از ساعت ۱۵ با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در سالن زنده‌یاد احمد عزیزی برگزار خواهد شد.

بهرامی در ادامه با اشاره به موضوع کتاب یادآور شد: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است که وظیفه هرکس با هر تخصصی است که نهضت تبیین و روشنگری در این زمینه را دنبال کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: مجموعه کتابخانه‌های عمومی با برگزاری مسابقات کتابخوانی از کتب پرداخته شده به موضوع دفاع مقدس که از ابزار‌های انتقال مفاهیم ارزشمند به خواننده است سعی دارد تا نقش خود را در زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس ایفا کند و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: باید هر روز از دفاع مقدس حرف بزنیم و حدیث دلاوری و فداکاری ملتی که در راه آرمان‌ها و ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی کشورشان از جان گذشتند را با ایمان و باور خود بیان و به آن تجلی بخشیم.

انتهای پیام
captcha