دبیر شورای سیاستگذاری امور مساجد چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد
کد خبر: 4198515
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

دبیر شورای سیاستگذاری امور مساجد چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد

نماینده ولی‌ فقیه‌ در چهارمحال و بختیاری با صدور حکمی، حجت‌الاسلام «مصطفی رئیسی» را به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری امور مساجد استان منصوب کرد.

مصطفی رئیسی، امام جماعت مسجد امام هادی علیه السلام منظریه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه‌ در چهارمحال و بختیاری با صدور حکمی، حجت‌الاسلام «مصطفی رئیسی» را به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری امور مساجد استان منصوب کرد.

متن حکم امام‌ جمعه شهرکرد به این شرح است:

«جناب حجت‌الاسلام شیخ مصطفی رئیسی 

همانگونه که مستحضرید شورای سیاستگذاری امور مساجد استان از سال ۱۳۹۲ آغاز به‌کار کرده و تا کنون توفیق داشته گام‌های بلندی در راستای ساماندهی به امور مساجد و هدایت تشکیلاتی بردارد و در سطح استان با محوریت ائمه محترم جمعه امور نظارتی و هدایتی به فضل الهی فعال است.

البته تا رسیدن به مقصد و رساندن مساجد به مسجد تراز راهی بس طولانی در پیش است؛ اکنون که جناب حجت‌الاسلام آقای ملک‌محمدی پس از یک دوره تلاش و پیگیری‌های مستمر استعفا داده و کنارگیری کرده‌اند، ضمن تشکر وافر از زحمات و جدیت خستگی ناپذیر ایشان، جنابعالی را که خود از ائمه جماعات بوده و تجربه عملی طی سال‌های متمادی داشته‌اید به سمت دبیر شورای سیاستگذاری امور مساجد استان منصوب می‌نمایم.

ضمن توصیه به تقوای الهی و خلق و خوی همراه با تواضع، انتظار می‌رود ارکان مساجد را منسجم کرده و با محوریت امام جماعت که رکن اصلی مسجد است، زمینه نقش‌آفرینی مساجد را فراهم آورید؛ وظایف در اساسنامه و آئین‌نامه‌ها آمده است که مدنظرتان قرار خواهد گرفت.

از مهم‌ترین امور، ایجاد زمینه برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد است که در رأس برنامه هر مسجد باید قرار گیرد. توفیقتان را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha