پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی درگذشت «غضنفر آذرفر»
کد خبر: 4198247
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی درگذشت «غضنفر آذرفر»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در پی درگذشت امیر سرتیپ غضنفر آذرفر، فرمانده اسبق لشکر ۶۴ ارومیه و فاتح عملیات کربلای ۷ پیام تسلیت صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از دفتر امام جمعه خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی درگذشت امیر سرتیپ غضنفر آذرفر، فرمانده اسبق لشکر ۶۴ ارومیه و فاتح عملیات کربلای ۷ پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«خبر درگذشت بزرگمردی از مجاهدان و رزمندگان عرصه جهاد و ایثار، یادگار هشت سال دفاع مقدس، امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم جانباز غضنفر آذرفر موجب تأثر و تأسف گردید.

شیرمردی از تبار لرستان، نام‌آوری شجاع و غیور، اسطوره‌ اقتدار و ایستادگی و کهنه‌سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در لباس مقدس سربازی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرافرازی و عزت را به ارمغان آورد.

امیر دلاوری که با جانفشانی و ایثار، در خط مقدم جبهه با شهامت و شجاعت، در دفاع و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی، به‌عنوان فرمانده اسبق لشکر ۶۴ ارومیه، در عملیات‌های کربلای ۷ و حاج عمران، و دیگر صحنه های گوناگون رزم و جهاد نقش‌آفرینی نمود.

ایمان و تقوا و تواضع مثال‌زدنی، طراحی عملیات‌های مختلف، دانش بالای نظامی و فرماندهی مقتدرانه، از دیگر خصوصیات این امیر سرافراز بود، تا جایی که نامش همیشه بر بلندای تاریخ ثبت و مورد تحسین ملت انقلابی ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب عروج این بزرگمرد عرصه دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، پیشکسوتان ایثار و جهاد و مقاومت، جمعی نیروهای مسلح و لشکر همیشه پیروز ۸۴ لرستان، مردم شریف و ولایتمدار استان لرستان، خصوصاً مردم قدرشناس شهرستان الیگودرز و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha