تحقق مردم‌سالاری دینی با مشارکت در انتخابات
کد خبر: 4198106
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

تحقق مردم‌سالاری دینی با مشارکت در انتخابات

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان گفت: تنها راه تحقق مردم‌سالاری دینی شرکت در انتخابات است که باید در این راستا نقش‌آفرین باشیم.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال دانش‌آموزی (موجینو) استان امروز، 16 بهمن‌ماه در سالن همایش مجتمع فرهنگی ولایت با بیان اینکه امنیت پایدار در عرصه‌های مختلف حاصل خون شهداست، گفت: جوانانی که آتش نفاق را در سال‌های اول پیروزی مهار کردند و در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند، در شرایط کنونی نیز آتش فتنه‌ها را طی سال‌های گذشته مهار کردند.

به گفته وی فرزندان انقلابی که به‌‌عنوان مدافعان حریم ولایت و مدافع حرمین شریفین در سوریه نقش‌آفرینی کردند همواره و در همه جا مدافع کیان و ارزش‌های مرز و بوم ایرانی‌ اسلامی هستند.

شوقانی از اقدامات و رقابت شرکت‌کنندگان در اختتامیه رویداد تولید محتوای استان قدردانی کرد و افزود: دشمن چندین سال است که تمرکز و توان خود را علیه ایران اسلامی به کار بسته و انواع فتنه‌ها را به‌وجود آورده و در این بازه زمانی به دنبال آن است که نتیجه تحرکات خود را در انتخابات ببیند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با بیان اینکه تنها راه تحقق مردم‌سالاری دینی شرکت در انتخابات است که در این راستا باید نقش‌آفرین باشیم، افزود: با جهاد در فضای رسانه و تولید محتوای فاخر جریان انتخابات به نتیجه مشارکت حداکثری با حضور آحاد مختلف مردم خواهد انجامید.

مجتبی تجلی، دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان نیز  با بیان اینکه مقابله با جنگ روایت‌ها در فضای رسانه‌ای می‌تواند در ابعاد فرهنگی و هنری و اندیشه کمک‌کننده به انقلاب و نظام باشد، گفت: کمبودها در رابطه با تولید محتوای فاخر در قسمت‌های مختلف فضای مجازی احصا شده و جوانان و نوجوانان علاقه‌مند برای تولید آثار کمی و کیفی در فضای مجازی دعوت شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه‌ به کم‌رنگ بودن تولید محتوای فضای مجازی برنامه‌ریزی برای برگزاری پنجمین رویداد در سه بخش بازی، نرم‌افزار و پویانمایی با توجه‌ به اهمیت و تعداد بالای مخاطبان و تأثیرگذاری در این سه عرصه برنامه‌ریزی‌ها انجام و با ثبت‌نام و اجرای رقابت به سرانجام رسیده است، اظهار کرد: در بخش پویانمایی با توجه‌ به اینکه جامعه هدف فراگیر بوده و متشکل از کودکان، نونهالان، نوجوان، جوانان، بزرگسالان و حتی خانواده‌هاست از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان در این عرصه می‌توانند دخیل بوده و در بالابردن کیفیت و اثرگذاری کمک‌کننده باشند.

انتهای پیام
captcha