لزوم پیوست فرهنگی و رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4197746
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان تأکید کرد

لزوم پیوست فرهنگی و رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی در سیستان‌وبلوچستان

رضا شریفی گفت: به جهت تبیین خدمات نظام اسلامی به مردم، باید تمام پروژه‌های عمرانی دارای پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای باشند.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان، 14 بهمن ماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: به طور مستمر در جلسات شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کردیم که هر توسعه‌ای مستلزم دو بُعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.
 
وی افزود: در برخی از حوزه‌های سخت‌افزاری اقدامات خوب و بی‌نظیری انجام شده است، اما باید به بُعد نرم‌افزاری فرایند توسعه نیز توجه شود، باید در جنگ روایت‌ها از ابزار رسانه‌ای برای اقناع افکار عمومی استفاده شود، به منظور تبیین خدمات نظام اسلامی به مردم، باید تمامی پروژه‌های عمرانی دارای پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای باشند.
 
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: خوشبختانه در حوزه شاخص‌های توسعه‌ای این استان، دارای معدل بالایی هستیم، لذا باید تلاش کنیم تا همواره اقناع سازی لازم در دهک‌های میانی نیز به خوبی انجام شود، تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای از جمله شوراهای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها؛ روایت‌گری جامع و کاملی از خدمات ارزشمند نظام اسلامی به مردم را داشته باشند.
 
شریفی ادامه داد: اگر کارها درست، واقعی و به هنگام اطلاع‌رسانی شوند، یقیناً می‌توانیم در اقناع جامعه موفق باشیم، متاسفانه عملکرد برخی از مدیران متناسب با شتاب توسعه در استان سیستان‌و‌بلوچستان نیست که لازم است توجه ویژه‌ای نسبت به آن شود.
 
وی با اشاره به عملکرد مطلوب طوایف سیستان‌و‌بلوچستان در حوزه انتخابات، اضافه کرد: در حوزه انتخابات نباید از لایه‌های اجتماعی عقب بمانیم؛ لذا باید به چهار رکن مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در بخش انتخابات توجه داشته باشیم، مدیران از ظرفیت رسانه‌ها، شورای اطلاع‌رسانی، شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و تریبون‌‌های ائمه جمعه برای انعکاس دستاوردهای نظام بهره ببرند.
انتهای پیام
captcha