انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است
کد خبر: 4197446
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان:

انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است

حجت‌الاسلام میرپارسایی با بیان اینکه آرمان انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، گفت: انتخابات یک مسئله تمدنی بوده و به ‌عنوان اراده خاص فردی و سرمایه ملت، عامل اقتدار و وحدت ملی کشور است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی میرپارسایی، مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی میرپارسایی، مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان در دوره تربیت مربی جریان‌شناسی مذاهب اسلامی که روز گذشته، 12 بهمن ماه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، برگزار شد، گفت: در قرآن کریم خدای متعال فرموده‌اند «هیچ پیامبری نفرستادیم جز آنکه با زبان قومش صحبت کند» و این به معنای هدایت افراد از تاریکی‌ها به سمت نور و یادآوری ایام‌الله است.

مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت هستند، بیان کرد: امام خمینی(ره) مردم ایران را از تاریکی‌های طاغوت به سمت نور و انقلاب اسلامی هدایت کردند، لذا این ایام یعنی دهه فجر به حق انفجار نور بود.

 حجت‌الاسلام میرپارسایی انتخابات را هدیه‌ای از جانب امام راحل(ره) و عاملی برای هویت‌بخشی به مردم  برشمرد و افزود: یکی از نعمت‌های خدای متعال که به واسطه انقلاب اسلامی در اختیار مردم گرفت، نعمت انتخابات است که مردم با اراده و اختیار، سرنوشت خود و کشورشان را تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «انتخابات یک مسئله تمدنی است»، تصریح کرد: آرمان انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی بوده، لذا انتخابات به ‌عنوان اراده خاص فردی و سرمایه ملت، عامل اقتدار و وحدت ملی کشور است.

مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان انتخابات را مظهر احقاق حق و اقتدار ملی کشور خواند و گفت: فارغ از آنکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است، باید بدانیم انتخابات با اراده مردم گره خورده و هر فرد صاحب اراده باید از این حق خود استفاده کند.

انتهای پیام
captcha