صیانت از انقلاب و تبلیغ دین مهم‌ترین رسالت سازمان تبلیغات است
کد خبر: 4197220
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

صیانت از انقلاب و تبلیغ دین مهم‌ترین رسالت سازمان تبلیغات است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به سختی‌های کار تبلیغ گفت: مردم‌داری، صیانت از انقلاب، تبلیغ دین و حمایت از رهبری در واقع چهار رکن اساسی است که پیش‌روی سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 11 بهمن‌ماه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تبلیغ دین خدا و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را جزو مأموریت‌های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن بود و همه وظیفه داریم حافظ انقلاب باشیم.

وی تقویت جایگاه رهبری در نظام اسلامی را وظیفه همگان دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه کشور، ۹۰ بار نام مردم را مورد تأکید قرار دادند که نشان از اهمیت موضوع و جایگاه مردم دارد؛ از سوی دیگر در نظام اسلامی، هرکسی در هر جایگاهی که در حال فعالیت باشد مورد عنایت رهبری خواهد بود مگر اینکه فسادش برملا شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به قدمت طولانی فرهنگی استان گیلان گفت: گیلان مردمان بزرگی دارد و در گذشته نیز شخصیت‌های بزرگ علمی و فقهی در این استان می‌زیستند که باعث افتخار استان هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت مردم‌داری بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی جدا از مردم نیست و همواره در کنار مردم بوده است و این مقوله همچنان باید در رأس امور قرار بگیرد.

وی با اشاره به سختی‌های کار تبلیغ و ضرورت وحدت‌آفرینی افزود: مردم‌داری، صیانت از انقلاب، تبلیغ دین و حمایت از رهبری در واقع چهار رکن اساسی است که پیش‌روی سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha