دانش‌آموزان پیام انقلاب را به جهانیان برسانند
کد خبر: 4197149
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
در آیین زنگ انقلاب اهواز مطرح شد

دانش‌آموزان پیام انقلاب را به جهانیان برسانند

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شکست استکبار در منطقه در جبهه مقاومت نمود و بروز پیدا می‌کند، خطاب به دانش‌آموزان گفت: امیدوارم شما عزیزان هم رهرو این راه باشید و این پیام را به جهان برسانید تا صدور انقلاب پشت سر هم اتفاق بیفتد.

محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از خوزستان، محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش در آیین زنگ انقلاب که امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در مدرسه انقلاب اهواز برگزار شد، گفت: آن زمان نماد ظلم و استکبار، شاه ملعون بود و رفتنی شد. این بیان در کلام مقام معظم رهبری است که امروز نماد ظلم را اسرائیل غاصب می‌دانند و می‌فرمایند اسرائیل باید از بین برود و امروز نشانه‌های آن پیداست. مردم غزه با ایستادگی و مقاومت خود و با کمک جبهه مقاومت، این آرمان را رقم خواهند زد و به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب خواهیم بود تا نماد ظلم در دنیای امروز هم از بین برود.

وی افزود: قطعاً این نوید صادقانه مقام معظم رهبری را خواهیم دید و این نوید را به چشم می‌بینیم. اکنون هر روز در منطقه شاهد شکست استکبار هستیم.

زارعی ادامه داد: در سال‌های گذشته هیچ کشوری جرئت نداشت به اردوگاه‌های آمریکایی تعرض کند، اما امروز این پایگاه‌ها یکی پس از دیگری مورد هدف جبهه مقاومت قرار می‌گیرند و آن‌ها خبری منتشر می‌کنند یا همه این‌ها را به ایران منتسب می‌کنند. شاید از ایران عزیز الگو گرفته باشند، اما این‌ها دست خداوند است که در جبهه مقاومت نمود و بروز پیدا می‌کند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: امیدوارم شما عزیزان هم رهرو این راه باشید و این پیام را به جهان برسانید تا صدور انقلاب پشت سر هم اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: حق‌کشی و ظلمی که امروز در غزه در حال رخ دادن است موجب شده است در دنیا شعار مبارزه با اسرائیل سر بدهند تا جایی که دادگاه بین‌المللی لاهه، نه از جنبه عدالت‌خواهی بلکه برای اینکه افکار عمومی از آن خواست که دادگاه تشکیل بدهد و حکم صادر کند و این مسأله را به پایان برساند، این کار را کرد.

زارعی گفت: امیدواریم این نوید صادقانه مقام معظم رهبری به زودی رقم بخورد و به‌زودی جبهه مقاومت در مقابل استکبار پیروز شود.

انتهای پیام
captcha