برگزاری 350 ویژه‌برنامه دهه فجر در مهدیشهر
کد خبر: 4197081
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

برگزاری 350 ویژه‌برنامه دهه فجر در مهدیشهر

دبیر ستاد دهه فجر مهدیشهر با اشاره به برگزاری ۳۵۰ ویژه‌برنامه دهه فجر در این شهرستان گفت: شروع برنامه‌های دهه فجر امسال با برگزاری زنگ انقلاب در سراسر مدارس شهرستان است.

دهه فجر

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، حمیدرضا پارسا، دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، 10 بهمن‌ماه با بیان اینکه ۳۵۰ عنوان ویژه‌برنامه تبیینی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و تولیدات محتوایی طی دهه فجر در این شهرستان اجرا می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها در سطح مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج، روستاها و در فضای مجازی و شرکت‌های صنعتی، جشن‌های خیابانی و امور بانوان در ۲۲ کمیته برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی افزود: شروع برنامه‌های دهه فجر امسال با برگزاری زنگ انقلاب در سراسر مدارس شهرستان است، افزود: برگزاری مراسم یادواره شهدا، دعوت از سخنرانان کشوری برای سه ویژه‌برنامه یوم‌الله ۱۲ از دیگر برنامه‌های این روز است.

دبیر ستاد دهه فجر مهدیشهر با تأکید بر اینکه اجتماع رهپویان ولایت و عید انقلاب و تولید محتوا، گلبانگ انقلاب در دهه فجر، فراخوان عکس انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا از برنامه‌های دهه فجر است، یادآور شد: گلباران مزار شهدا، همایش رأی اولی‌ها و نشست‌های تخصصی نقش جوانان در پیروزی انقلاب و حضور مسئولان در تمامی مساجد و روستاها برای سخنرانی تحت عنوان گفتمان‌های تبیینی در 10 شب از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

وی متذکر شد: اجرای مواسات و همدلی، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس، برپایی ایستگاه‌های سلامت، همایش‌های ورزشی و کوهنوردی، تجلیل از فجرآفرینان، مسابقه‌های شعرخوانی، مقاله‌نویسی کتابخوانی، تجلیل از زنان پیشگام و پویش همگانی ختم قرآن کریم از دیگر برنامه‌های دهه فجر شهرستان است.

پارسا از برگزاری مسابقه فجر انقلاب و ویژه‌برنامه‌های مختلف کودک و نوجوان خبر داد و افزود: نمایشگاه لاله‌های انقلاب، پویش همگانی الله‌اکبر، نورافشانی از دیگر برنامه‌هایی است که طی این ایام از سوی کمیته‌های ۲۲گانه تدارک دیده شده است.

به گفته وی ایام‌الله دهه فجر یادآور خاطرات، عبرت‌ها و سرمشق‌های تاریخی است که در این راستا تلاش شد تا در برنامه‌های دهه فجر تکریم شهدا و تبیین نقش رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و نشست‌های تخصصی و تبیینی مدنظر قرار گیرد تا نسل جدید تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب را در اولویت خود قرار دهد.

دبیر ستاد دهه فجر مهدیشهر جشن مبعث و جشن بزرگ انقلاب را در کنار رزمایش اقتدار از برنامه‌های دهه فجر امسال مهدیشهر برشمرد و گفت: اردوی راهیان پیشرفت، کارگاه‌های آموزشی، گفتمان‌های دینی، جشنواره‌های ورزشی، حضور در روستاها، افتتاح پروژه‌های عمرانی، محافل انس با قرآن، ارسال پیامک به‌صورت روزانه، آذین‌بندی شهر و اصناف، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری مسابقات قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن نیز در این دهه اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha