یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4196984
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در شیراز برگزار شد

یادواره دو شهید امدادگر حادثه تروریستی کرمان، شهید علیرضا سعادت ماهانی و شهیده مکرمه حسینی امروز، 10 بهمن‌ماه در سالن ملل ستاد هلال احمر استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.

یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، یادواره دو شهید امدادگر حادثه تروریستی کرمان، شهید علیرضا سعادت ماهانی و شهیده مکرمه حسینی امروز، 10 بهمن‌ماه در سالن ملل ستاد هلال احمر استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این مراسم با اشاره به مردمی بودن جمعیت هلال احمر گفت: ویژگی برجسته هلال احمر در کنار مردم بودن و با مردم بودن است. امدادگران هلال احمر از جبهه‌های دفاع مقدس تا کربلای کرمان این شاخصه را ثابت کرده و با تقدیم ۴۹۱ شهید امدادگر به انقلاب اسلامی همراهی با مردم را نمود عینی بخشیده‌اند‌.

وی در بخش دیگر سخنان خود به علت پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مردم شکل گرفت و با مردم پیروز و ثبیت شد و استمرار پیدا کرد و امروز در مرحله استکمال خود برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در حال تجهیز شدن و آماده شدن است‌.

قزلسفلی با اشاره به اهمیت نقش مردم در انقلاب اسلامی گفت: در دفاع مقدس آن چیزی که باعث پیروزی رزمندگان و ایران عزیز اسلامی شد حضور همه اقشار مردم در کنار یکدیگر بود.

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز در این مراسم بیان کرد: امدادگران و اعضای هلال احمر همیشه و در همه حال برای کمک به مردم آماده‌اند و شوق خدمت به همنوعان این افراد را در یک نهاد بین‌المللی جمع کرده است‌. امروز هلال احمر برای داشتن این نیروهای آماده و خدمت‌رسان به خود افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بهادری جهرمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس به عنوان سخنران دیگر این مراسم تصریح کرد: شهدا با نیتی خالص همراه با عملی صادق کار خویش را انجام داده‌اند و این دو خصیصه یعنی نیت خالصانه و عمل صادقانه، از مهم‌ترین دلایل برای برگزیده شدن آن‌هاست.

بنا بر این گزارش، ارتباط تصویری زنده با همایش کشوری شهدای امدادگر و پخش دقایقی از این مراسم و قرائت دلنوشته اعضا جوان از دیگر موارد اجرا شده در این همایش بود.

یادآور می‌شود، شهیدان علیرضا سعادت ماهانی و مکرمه حسینی دو امدادگر جمعیت هلال احمر بودند که در حادثه تروریستی کرمان هنگام امدادرسانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha