رقابت ۱۸ گروه پسران در مسابقات هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی در بندرعباس
کد خبر: 4196976
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

رقابت ۱۸ گروه پسران در مسابقات هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی در بندرعباس

هفتمین مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه سرایی امروز با رقابت ۱۸ گروه پسران در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان فاطمه زهرا (س) بندرعباس برگزار شد.

مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه‌سرایی به گزارش ایکنا از هرمزگان، هفتمین مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه سرایی به میزبانی هرمزگان امروز، سه شنبه ۹ بهمن‌ماه، با رقابت ۱۸ گروه پسران در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان فاطمه زهرا (س) بندرعباس برگزار شد.

در این مسابقات قرآن دانش‌آموزی بیش از ۱۴۴ دانش‌آموز پسر با هم به رقابت پرداختند.

رقابت‌های گروه پسران از ۷ صبح سه‌شنبه آغاز شد و به صورت فشرده تا عصر ادامه داشت و گروه با ارائه‌های متنوع خود محفلی نورانی و معنوی ایجاد کرده بودند.

نخبگان قرآنی از استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، خوزستان، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، غربی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و شمالی، هرمزگان و یک گروه مهمان از کشور افغانستان حضور داشتند.

در حاشیه این رویداد هم‌خوانی‌های در رثای اهل بیت (ع) نیز انجام می‌شد که در پایان این رقابت‌ها سه گروه به عنوان برتر معرفی خواهند شد.

هفتمین مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه‌سرایی با ۱۸ گروه پسران و ۱۶ گروه دختران در بندرعباس برگزار شد که در بخش دختران خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

اختتامیه این رویداد قرآنی فردا چهارشنبه ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات شهرک ملی گاز بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha