یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید مسجدسلیمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4196178
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید مسجدسلیمان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از برگزاری یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید این شهرستان باهدف استقبال از دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان خبر داد.

یادواره شهدا

سرهنگ پاسدار حسن محمودی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از برگزاری یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید این شهرستان باهدف استقبال از دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان خبر داد.

وی در جلسه هماهنگی با مسئولان مسجدسلیمان در خصوص برگزاری یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید این شهرستان اظهار داشت: در فرهنگ غنی اسلامی شهادت یکی از والاترین ارزش‌ها است و شهید از بلند مرتبه‌ترین انسان‌ها است که با الگوگیری درست از این فرهنگ آن را می‌توان به عنوان سبک زندگی به نسل جوان انتقال داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید مسجسدلیمان باهدف استقبال از دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان برگزار می‌شود.

محمودی با اشاره به این که کار‌های اولیه و هماهنگی لازم جهت انجام امورات مربوطه و تشکیل کمیته‌های تخصصی این مراسم تشکیل شده، افزود: این یادواره از ۱۰ تا ۱۲ بهمن در ۳ سطح برای دانش آموزان، فرهنگیان و سایر اقشار مردم و به خصوص عشایر بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha