توزیع قرآن میان آوارگان فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4195867
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

توزیع قرآن میان آوارگان فلسطینی + فیلم

وئام بدوان، جوان فلسطینی ابتکاری را برای توزیع قرآن در خیمه‌های آوارگان غزه با به راه انداخته است، به این امید که ختم قرآن از سوی این آوارگان سببی برای تسکین غم‌های آنها و پایان جنگ باشد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، بدوان انگیزه این ابتکار را «وانهادن غزه و مردم آن از سوی مردم جهان توصیف کرد به شکلی که آنها دیگر راهی جز تمسک به کتاب الهی و استغفار برای کسب پیروزی ندارند.»  

وی افزود: برای توزیع قرآن در خیمه‌های آوارگان پیشقدم شدیم، زیرا ساکنان این خیمه‌ها فاقد قرآن بودند و انسان باید به خداوند پناه ببرد و از این توسل است که پیروزی حاصل می‌شود.

آوارگان فلسطینی از این ابتکار به شکلی گسترده استقبال کرده‌اند. به گفته این آوارگان آنها پس از ترک خانه خود در پی بمباران رژیم صهیونیستی دیگر دسترسی به نسخه‌ای از قرآن کریم نداشته‌اند، و استفاده از نسخه‌های الکترونیک نیز به دلیل قطع اینترنت امکان‌پذیر نبوده است.

به گفته حسن یکی از این آورگان آنها همه چیز را در خانه‌های خود ترک کرده و جان خود را نجات دادند. وی با تأکید بر اینکه بر اینکه قرآن «بهار دل‌های همه مسلمانان» است، از همگان خواست که قرآن را بخوانند و به آن عمل کنند.

انتهای پیام
captcha