تشییع پیکرهای مطهر دو شهید قمی حمله تروریستی اسراییل + فیلم
کد خبر: 4195617
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

تشییع پیکرهای مطهر دو شهید قمی حمله تروریستی اسراییل + فیلم

مردم ولایتمدار شهر مقدس قم دو شهید راه آزادی قدس شریف را از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا گلزار شهدا تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید قمی حمله تروریستی اسرائیل + فیلمبه گزارش ایکنا از قم، مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید قمی حمله تروریستی اسرائیل در دمشق سوریه از ساعت ۱۴ روز سه شنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید، در ابتدا با حضور خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، گرد مضجع شریف کریمه اهل بیت طواف داده شد و آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو پاسدار شهید نماز خواند.

دختران شهید آقازاده و کریمی در دکلمه‌هایی از پدران شهیدشان گفتند و خطاب به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند تا آخرین لحظه و در دفاع از کشور و ولایت گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

دختر شهید علی آقازاده در مراسم تشییع این شهید از استواری خود بر استمرار راه پدرش سخن به میان آورد و گفت: تا نابودی کامل جهان‌خواران از پای نخواهیم نشست.

پیکرهای مطهر این دو شهید سپس از صحن امام رضا(ع) بر روی دستان هزاران نفر از تشییع کنندگان به سمت خیابان انقلاب انتقال داده شد و بر روی خودروی حامل پیکرهای مطهر استقرار یافت.

مداحان اهل بیت(ع) نیز در طول مسیر تشییع تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم نوحه‌های حماسی زمزمه کردند.

فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» نیز از گوشه و کنار مسیر حرکت تشییع شهدا به گوش می‌رسید.

بسیاری از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نیز در این مراسم حضور داشتند و با خانواده معظم این دو شهید ابراز همدردی می‌کردند.

پیکرهای مطهر این دو شهید سرافراز آزادی قدس شریف در گلزار شهدای قم برای همیشه آرام گرفت‌.

 

انتهای پیام
captcha