4200 کیلو گوشت قرمز بین مددجویان خوزستان توزیع شد
کد خبر: 4195538
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

4200 کیلو گوشت قرمز بین مددجویان خوزستان توزیع شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: به مناسبت ایام ماه رجب، این نهاد با مشارکت خیرین ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرد.

توزیع گوشت بین مددجویانمحمدرضا علی‌پور خدادادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه به مناسبت ایام ماه رجب، این نهاد با مشارکت خیرین تاکنون در چند برنامه اقدام به تهیه و توزیع در بین مددجویان کرده است، گفت: با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا و همکاری برنامه تلویزیونی به سمت خدا تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: برنامه توزیع گوشت در بین خانواده‌های مددجو در راستای کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و با کمک خیرین و نهادهای حمایتی انجام می‌گیرد.

علی‌پور خدادادی با تأکید بر اینکه روند حمایت معیشتی از مددجویان این نهاد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهادها و خیرین ادامه خواهد داشت، افزود: ما از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در این امر نیکوکارانه دعوت می‌کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: در سال جاری تاکنون ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در مناسب‌های مختلف به ویژه عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، 45 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود، از همراهی و همیاری مردم در کمک به نیازمندان تقدیر و از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha