راه شهید امیدزاده و یارانش تا خشکاندن ریشه صهیونیست ادامه دارد
کد خبر: 4195110
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

راه شهید امیدزاده و یارانش تا خشکاندن ریشه صهیونیست ادامه دارد

امام جمعه کرمانشاه با حضور در منزل پدری شهید مدافع حرم «صادق امیدزاده» با ابراز همدری با خانواده شهید، گفت: راه شهید امیدزاده و یارانش تا خشکاندن ریشه صهیونیست ادامه دارد.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه با حضور در منزل پدری شهید مدافع حرم صادق امیدزاده ضمن ابراز همدری با خانواده شهید با بیان اینکه شهادت مقامی است که خداوند برای بندگان خاص خود قرار داده است، اظهار کرد: خوشا به حال شهدای والامقام به ویژه یاران شهید حاج قاسم سلیمانی که این شهید آن‌قدر شیفته این فرمانده بود.

وی افزود: آرزوی هر رزمنده و مجاهدی شهادت است و این شهید والامقام در نهایت دعایش مستجاب شد و در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی و شقی‌ترین دشمنان خدا، اسلام و مسلمین مورد هجوم ناجوانمردانه قرار گرفت و به شهادت رسید.

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت به خانواده شهید، افزود: دشمنان بدانند تجربه گذشته این معنا را ثابت کرده که این‌طور نیست که با شهید شدن حاج صادق این راه آسیب ببیند و این مسیر گم شود، اتفاقاً وقتی شخصیتی مانند این شهید والامقام و یارانش به مانند حاج قاسم سلیمانی که وقتی به شهادت می‌رسند میلیون‌ها انسان آزاده به صحنه می‌آیند برای ادامه راه این شهیدان.

حجت‌الاسلام غفوری اظهار کرد: دشمنان بدانند وارثان حاج قاسم و این شهید عزیز این راه را بسیار با عظمت‌تر و قاطع‌تر از گذشته به فضل الهی ادامه می‌دهند و نتیجه شهادت‌ها خشمی در جبهه مقاومت خواهد شد که ریشه رژیم صهیونیستی را بخشکاند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان افزود: خداوند متعال این شهید والامقام را با اهل‌بیت(ع) محشور بفرماید و به خانواده معظم شهید صبر و اجر و توفیقات آنچه در سطح این شهید والامقام است، عنایت بفرماید.

انتهای پیام
captcha