لزوم به‌کارگیری ابزار هنر در گرامیداشت دهه فجر
کد خبر: 4194942
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

لزوم به‌کارگیری ابزار هنر در گرامیداشت دهه فجر

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید برای بزرگداشت دهه فجر به خط شوند و این دهه مبارک را با بهره‌گیری از زبان هنر، گرامی بدارند.

آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته، 30 دی‌ماه در هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید برای بزرگداشت دهه فجر به خط شوند و این دهه مبارک، به بهترین شیوه با بهره‌گیری از زبان هنر گرامی داشته شود.
 
وی افزود: دهه فجر متعلق به یک گروه و جناح خاص نیست بلکه تمامی ملت ایران امینت و آرامش امروز را مدیون پاک شهدای انقلاب هستند.
 
لائینی با اشاره به حماسه مردمی ششم بهمن آمل، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خویش از حماسه مردمی ششم بهمن آمل سخن به میان آوردند که باید اهداف این قیام به درستی تبیین شود.
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام ۴۱ شهید حماسه مردمی ششم بهمن آمل خواستار برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این حماسه در دانشگاه‌های آمل شد و گفت: باید دانشجویان با فداکاری‌های مردم آمل در مبارزه با منافقین آشنا شوند.بزرگداشت دهه فجر باید مردمی بوده و دستگاه‌ها تسهیل‌گر باشند و زمینه حضور مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر فراهم شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه مدیران باید قدر انقلاب اسلامی را بدانند تا بتوانند درست خدمتگذار مردم باشند، تصریح کرد: مردم نباید در فرآیند پر پیچ و خم اداری گرفتار شوند. انتظار است در نهایت تکریم و کوتاه‌ترین وقت به هنگام رجوع مردم به ادارات به خواست آنها رسیدگی شود. 
 
محمدی لائینی با بیان اینکه اعضای نشست شورای فرهنگ عمومی باید حضور به موقع در نشست‌های این شورا داشته باشند، گفت: اجرای مصوبات این نشست باید از سوی اعضای این شورا جدی گرفته شود.
 

 

انتهای پیام
captcha