پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه گلستان در پی شهادت مستشاران نظامی در دمشق
کد خبر: 4194908
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه گلستان در پی شهادت مستشاران نظامی در دمشق

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در طی پیامی شهادت مظلومانه مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان، امروز، ۳۰ دی در پیامی شهادت مظلومانه مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم غاضب صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی حمله جنایت‌کارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست از حرم اهل‌بیت(ع) و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی موجب تاثر و تألم شدید گردید. 

این مستشاران نظامی سپاه در حمله هوایی به دمشق، مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و بی‌تردید رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

اینجانب شهادت شهیدان گرانقدر حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده‌های معزز شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان حشر این شهیدان والامقام را با اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام
captcha