جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد
کد خبر: 4194690
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد

امام جمعه ماهدشت گفت: هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هرگونه اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند.

حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت کرج

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت کرج، 29 دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه ماهدشت ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) سنت اعتکاف را یکی از اسرارآمیز ترین عبادات دانست و گفت: راهکار رسیدن به حکمت و اسرار عبادات از جمله سنت اعتکاف، سبک‌باری و سبک‌بالی و سبک‌بار شدن، عامل رسیدن است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی برخی مساجد در سطح شهر برای برگزاری مراسم اعتکاف، ضمن دعوت از همه علاقه مندان برای حضور در این مراسم معنوی مطرح کرد: دوشنبه شب گذشته مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفت و منهدم شد.

امام جمعه ماهدشت افزود: به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست‌ها بود و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت. در واقع سپاه پاسداران به نمایندگی از مردم ایران با این اقدام ضمن آغاز انتقام‌گیری از قاتلان زنان و کودکان بی‌گناه حملات تروریستی، اهداف مهم دیگری را هم محقق کرده است.

رادمرد با اشاره به حمله همزمان به مقرهای تروریستی داعش و موساد عنوان کرد: ایران با این اقدام عملاً رژیم صهیونیستی را هم ردیف داعش در تروریسم معرفی می‌کند. توانایی بالای کشور در انتخاب و هدف قرار دادن دقیق چند مقر تروریستی در دو کشور مجزا از ویژگی‌های این عملیات است.

وی بیان کرد: در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده شد و مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه از جنوب خوزستان مورد حمله قرار گرفت در حالی که اگر از کرمانشاه یا آذربایجان غربی اقدام می‌شد مسافت نزدیک‌تر بود اما انتخاب این برد کاملاً حساب‌شده و معنادار ماست.

امام جمعه ماهدشت تصریح کرد: این عملیات علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی در عین حال یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.

به گفته رادمرد، این عملیات ثابت کرد که هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هرگونه اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند که آنها را به دام انداخته و به سزای اعمالشان خواهد رساند.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: با توجه به اینکه اگر کارها به مردم سپرده شود به سرانجام خواهد رسید، بنابراین، اگر مسؤولان بخواهند کارها و بالاتر از آن، نظام اسلامی سامان یابد، باید در تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق در هر برهه‌ای، کارها را در اختیار مردم قرار دهند.

امام جمعه ماهدشت اظهار کرد: این نوع نگاه باید در همه مسئولان نهادینه شود، مردم هم به این نقش خود واقف باشند و در تمام عرصه‌های نیازمند به حضور از جمله انتخابات حضور پرشور یابند. امید است خداوند متعال به این ملت قهرمان عزت روزافزون عنایت کند تا بتوانند بر همه مشکلات پیروز شوند.

انتهای پیام
captcha