اهدای ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان در نیر
کد خبر: 4194557
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

اهدای ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان در نیر

رئیس کمیته امداد شهرستان نیر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ سری جهیزیه در بین نوعروسان کمیته امداد شهرستان نیر توزیع شده است.

اهدای ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان در نیربه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل کمیته امداد اردبیل، موسی سرافراز، رئیس کمیته امداد شهرستان نیر، ۲۷ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با شناسایی خانواده‌های نیازمند در شهرستان نیر تلاش کردیم تا دختران دم‌بخت این خانواده‌ها را مورد حمایت قرار داده و اسباب زندگی مشترک آن‌ها را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امسال از هر مناسبتی برای تهیه و توزیع جهیزیه استفاده کردیم و اخیرا نیز هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) دو سری جهیزیه با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان نیر در بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان نیر بیان کرد: این اقلام شامل یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز و جاروبرقی است که در بین این خانواده‌ها و بین نوعروسان توزیع شده است.

سرافراز گفت: در مناسبت‌های پیش‌رو نیز تلاش می‌کنیم تا تعداد دیگری از نوعروسان را که در آستانه تشکیل خانواده هستند از این جهیزیه‌های اهدایی بهره‌مند کنیم تا زندگی زناشویی کم‌دغدغه‌ای را آغاز کنند.

انتهای پیام
captcha