استفاده از ظرفیت روایتگری جانبازان و خانواده شهدا در ایام دهه فجر مدنظر باشد
کد خبر: 4194435
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

استفاده از ظرفیت روایتگری جانبازان و خانواده شهدا در ایام دهه فجر مدنظر باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: استفاده از ظرفیت روایتگری جانبازان و خانواده شهدا در ایام دهه فجر مدنظر باشد و امسال کار ویژه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان با همکاری سایر دستگاه‌ها استفاده از ظرفیت مردم محلات مختلف برای فضاسازی و اجرای برنامه‌ها است.

حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز چهارشنبه ۲۷ دی در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: امروز همه مردم دنیا تشنه حقیقت ناب انقلاب اسلامی هستند و شاهد و گواه آن حضور چشمگیر مردم در سراسر دنیا در حمایت از جبهه حق است.

وی با بیان اینکه این ستاد استانی است و ما موظف هستیم آنچه را که پیش‌بینی و راهبری و حمایت می‌کنیم جنبه استانی داشته باشند، گفت: ابلاغی که برای ستاد دهه فجر آمده حتی بعد از شهرستان، شهر و بخش، امتداد روستایی هم دارد لذا نگاه ما کلان است.

حجت‌الاسلام مشرفی تصریح کرد: باید سعی کنیم هر برنامه‌ریزی و اجرایی در دهه فجر که داریم منتهی به‌ برجسته‌سازی شعارهای انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم و مسئله استکبارستیزی باشد که از راهبردهای ستاد دهه فجر کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه «استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت» با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد، گفت:  انقلاب حق حاکمیتی که در دست دزدان بین المللی بود از آنان گرفت و به دست مردم ایران داد لذا مسئله جمهوریت باید در بحث انتخابات پررنگ شود.

وی با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، بیان کرد: استفاده از ظرفیت روایتگری جانبازان و خانواده شهدا در ایام دهه فجر مدنظر باشد و امسال کار ویژه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان با همکاری سایر دستگاه‌ها استفاده از ظرفیت مردم محلات مختلف برای فضاسازی و اجرای برنامه‌ها است.

حجت الاسلام مشرفی یادآورشد: کمیته‌های دهه فجر به هر شکلی که می‌توانند نوآوری و خلاقیت در مسیر راهبردهای ستاد دهه فجر داشته باشند تا شور و نشاط در سطح جامعه ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha